CFR Infratructră încearcă să mai reducă din timpul mare de deplasare a trenurilor care circulă în țară. Așa că a demarat un amplu program de reparații. Sunt deschise 60 de șantiere pe toată rețeaua feroviară.
”60 de șantiere feroviare sunt operaționale la această oră pe rețeaua feroviară, pentru lucrări de ridicare a restricțiilor de viteză și îmbunătățirea capacităților de exploatare oferite atât operatorilor de transport de călători, dar și transportului feroviar de marfă. Lucrările de întreținere și reparații la sunt executate în regie proprie sau cu firme specializate, pe intervale de stații sau pe liniile de intrare/ieșire din stații și au drept scop creșterea vitezei de circulație și îmbunătățirea gradului de confort”, a anunțat CFR Infrastrucură.
În vesstul țării, pe raza Regionalei CFR Tiimișoara, se efectuează lucrări în următoarele punct:
◘între stațiile Merisor-Crivadia și linia 2 din stația Crivadia (fir II), km 56+050 – 59+000
◘între stațiile Timisoara Nord-Timisoara Sud, km 3+350 – 4+700
◘între stațiile Timișeni – Jebel, km 19+850-21+000/21+000 – 22+150
◘între stațiile Timișoara Nord – Ronat Triaj, km 2+750 – 2+850
◘între stațiile Sânandrei -Băi Calacea, km 17+200 – 17+400/19+200 – 19+500
◘între stațiile Utvinișul Nou – Sîntana, km 12+500 – 12+600 (fir I și fir II)
◘între stațiile Chișineu Criș – Zerind, km 50+100 – 50+500
◘linia 2 din stația Slatina Timiș, km 454+300 – 454+700
◘linia 1 din stația Jena, km 498+300 – 505+900
◘linia 1 din stația Tapia, km 508+400 – 509+500
◘linia 2 din stația Lugoj, km 516+600 – 551+151
◘linia 3 din stația Voiteni, km 33+650 – 33+700
◘linia 3 din stația Caransebeș, km 3+600 – 3+700
◘linia 3 din stația Giarmata, km 9+950 – 10+000
Lucrările de întreținere și reparații curente nu afectează circulația trenurilor de călători și de marfă, lucrările desfășurate pe cele 60 de șantiere feroviare fiind executate prin asigurarea condiţiilor optime de trafic pe întreaga rețea feroviară.