Doamna Marketing Manager,
Având în vedere articolul “Incident la Mall! Doi judecători din Timiş au cerut reluarea unui film de desene animate, deşi trecuseră 15 minute de la începerea reprezentaţiei! Unii spectatori au cerut banii înapoi”, apărut pe site-ul impactpress.ro şi preluat apoi de cvasimajoritatea site-urilor de ştiri, articol ce are următorul conţinut:
„Unul dintre cinematografele din centrul comercial Iulius Mall din Timişoara a “găzduit”, recent, un incident mai puţin obişnuit, care a scandalizat o sala întreagă de spectatori. Operatorii de la videoproiectoare au decis că reprezentaţia filmului de desene animate Berzele să fie reluată, după aproape un sfert de oră de la începerea vizionării, din cauza întârzierii unor spectatori din categoria VIP. “Filmul a fost întrerupt după aproape 15 minute de la începerea reprezentaţiei, s-au aprins luminile, în ciuda vociferărilor din sală, pentru ca doi adulţi care însoţeau un grup de copii să-şi găsească locurile. Voiau neapărat ca ultimele trei rânduri să fie eliberate, pentru că acolo aveau biletele. După o serie de parlamentări şi discuţii în contradictori cu plasatoarele din sală, situaţia s-a aplanat, spectatorii care ocupaseră locuri pe cele trei rânduri, la începutul filmului, fiind mutaţi în altă parte”, ne-a dezvăluit un cinefil revoltat. Ulterior, toţi cei prezenţi în sala de cinematograf au fost nevoiţi să revadă prima parte a peliculei de desene animate, agasaţi de situaţie, întrucât operatorii au decis să pună povestea animată a Berzelor de la început. Nici nu puteau să refuze cererea adulţilor care au întârziat, câtă vreme a fost vorba despre judecătorii Ovidiu Scărlătescu, de la Judecătoria Lugoj, şi soţia sa, Mihaela Roibu, de la Tribunalul Timiş, care au adus la film un grup de aproape 20 de copii, invitaţi la aniversarea zilei de naştere a fiului lor. Aceştia au fost recunoscuţi de o doamnă avocat, aflată, de asemenea, în sală, alături de copiii săi, care a fost nevoită să se mute pe alt rând pentru a elibera locurile rezervate de cei doi magistraţi… (Mara Ion)”
vă rog respectuos să faceţi verificările necesare şi să-mi comunicaţi următoarele:
- Dacă potrivit regulamentului cinematografului este obligatorie respectarea numărului şi rândului înscrise pe bilet.
- Dacă doamna Kovacs Gabriela (persoana care ocupa împreună cu fiul/fiii săi 2 sau 3 din locurile situate pe ultimele 3 rânduri din partea dreapta a sălii de cinema) deţinea bilete valide pentru spectacolul din 30.10.2016 sau dacă biletele domniei sale erau pentru spectacolul din 29.10.2016.
- Dacă angajaţilor cinematografului li s-a solicitat sprijinul întrucât doamna menţionată la punctul 2 nu dorea să cedeze locurile (ocupate fraudulos) unor copii care deţineau bilete valide pentru locurile şi spectacolul respectiv.
- Dacă filmul a fost reluat din propria iniţiativă a angajaţilor cinematografului (întrucât copiii nu şi-au putut ocupa la timp locurile din pricina refuzului doamnei de la punctul 2 de a le elibera).
- Dacă în demersul menţionat la punctul 3 mi-am declinat în vreun fel identitatea, respectiv funcţia deţinută.
- Dacă şi alte persoane în afara doamnei Kovacs Gabriela şi-au cerut banii înapoi, deranjaţi fiind de reluarea spectacolului (astfel cum se acreditează în articolul de presă).
- Dacă Cinema City a publicat puncte de vedere pe site-ul impactpress.ro, sub forma unor comentarii, în subsolul articolului de presă (astfel cum pot fi acestea vizualizate accesând link-ul: http://www.impactpress.ro/2016/11/incident-la-mall-doi-judecători-din-timiş-au-cerut-reluarea-unui-film-de-desene-animate-deşi-trecuseră-15-minute-de-la-începerea-reprezentaţiei-unii-spectatori-au-cerut-banii-înapoi/).
Prezentele informaţii îmi sunt necesare întrucât articolul de presă menţionat ne afectează reputaţia (a mea şi a soţiei, care nici măcar nu a fost prezentă în interiorul cinematografului), iar dacă informaţiile din articol ar fi reale am putea fi excluşi din magistratură. De asemenea, va rog să conservaţi înregistrările video dinainte şi din timpul spectacolului, pentru a ne putea apăra, în cazul demarării unei acţiuni disciplinare împotriva noastră.
Vă mulţumesc.
Scărlătescu Ovidiu Ştefan
Bună seara,
Sunt Cristian Dumbravă, District Manager Cinema City România, iar cinematograful Cinema City Timişoara din Iulius Mall este în subordinea mea. Mai jos v-am răspuns punctual:
- Conform regulamentului Cinema City România, fiecare client are obligaţia de a respecta rândul şi locul marcat pe bilet (http://www.cinemacity.ro/reguli)
- Biletele clientei erau pentru o zi anterioară. Din păcate, plasatorul de la intrare nu a observat data de pe bilet şi i-a permis clientei accesul în sal[, iar aceasta s-a aşezat pe locurile notate pe bilete. În cazul în care plasatorul ar fi observat, procedura ne permite – dacă clientul ratează show-ul- să îi oferim posibilitatea de a vedea filmul (în funcţie de locurile disponibile), prin emiterea unor noi bilete. Acest lucru s-a întâmplat şi în acest caz.
- Managerul de serviciu a fost informat şi a venit în sala pentru a soluţiona această situaţie. Atunci a observat şi data de pe biletele clientei.
- Da, în situaţia în care managerul consideră necesar, filmul poate fi oprit pentru a aranja clienţii pe locurile lor. Decizia de a reporni filmul a fost luată de către manager pentru a oferi tuturor clientiilor (inclusiv celor deranjaţi de mutările din sală, nu doar persoanelor implicate direct) posibilitatea să vizioneze filmul în condiţii optime.
- Nu, nu v-aţi prezentat şi nu aţi menţionat ce funcţie deţineţi.
- Niciun client nu a cerut banii înapoi, toată lumea a rămas în sală pentru a viziona filmul.
- Nu am făcut nicio declaraţie celor de la Impact Press, nu am primit nicio solicitare de la aceştia.
Intradevar raspunsul este foarte clar
„Biletele clientei erau pentru o zi anterioară. Din păcate, plasatorul de la intrare nu a observat data de pe bilet şi i-a permis clientei accesul în sala, iar aceasta s-a aşezat pe locurile notate pe bilete. În cazul în care plasatorul ar fi observat, procedura ne permite – dacă clientul ratează show-ul- să îi oferim posibilitatea de a vedea filmul (în funcţie de locurile disponibile), prin emiterea unor noi bilete. Acest lucru s-a întâmplat şi în acest caz”
Adicătelea, zice domnul Dumbrava ca doamnei avocat i s au emis bilete noi, deoarece permite procedura, AȘA S A ÎNTÂMPLAT ȘI ÎN ACEST CAZ!@@
Stați și va minunați,
O poveste sa aflați
Cică deunăzii,
Doi juzi și o ceata de copii,
Intr un suflet au plecat,
La Iulis mall au alergat,
Bilete repede și au luat
Filmul Berzele sa l vadă neapărat
Dar s a intamplat, că au intarziat
Și locurile s au anulat, o avocată le a ocupat,
Și mare tam tam s a aflat
Ca n a eliberat
Chiar trei rânduri indat’
Deși judele nervos a ordonat
Executarea ordinului imediat
Avocata s a mutat
De frica judelui s a conformat
Filmul de copii s a reluat
Pentru ca judele a întârziat
Astfel poporul a aflat, că poți necondiționat
Sa faci ce ți trece prin cap
Dacă ești magistrat
Poți da afară chiar și un avocat
Care l a film s a aflat
Executorie și fără cale de atac
Semnat: un jude important