Trafic feroviar întrerupt în mai multe judeţe! Trei trenuri şi peste 360 de călători, staţionează pe linii

288

Centrul Infotrafic anunţă că, duminică dimineaţă, sunt mai multe probleme în traficul feroviar de pe raza Secţiei Regionale de Poliţie Transporturi Timişoara, fiind afectate trei trenuri cu peste 360 de călători. Astfel, între staţiile CF Topleţ şi Valea Cernei, în judeţul Caraş-Severin, este oprit un tren cu două sute de călători, după ce mai multe crengi de copac au căzut peste firul de înaltă tensiune şi l-au rupt. De asemenea, din cauza lipsei de tensiune în reţeaua de contact, este oprită circulaţia feroviară pe magistrala 200, între staţiile CF Vărădia şi Zam, în judeţul Arad, fiind afectate două trenuri cu peste 160 de călători. CFR a anunţat că cele mai mari probleme în circulaţie sunt înregistrate pe raza regionalelor Craiova şi Timişoara. Echipele de intervenţie acţionează în teren pe patru secţii de cale ferată pentru remedierea deranjamentelor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, din cauza copacilor căzuţi pe calea ferată.

„La această oră, echipele de intervenţie acţionează în teren pe patru secţii de cale ferată de pe raza regionalelor Craiova şi Timişoara pentru remedierea deranjamentelor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică: Valea Sadului – Lainici, Lunca Budieni – Bărbăteşti, Valea Cernei – Turnu Severin şi Vărădia -Săvârşin, unde nu există tensiune în firul de contact, din cauza copacilor căzuţi pe calea ferată”, au anunţt, duminică dimineaţă, reprezentanţii CFR.

Potrivit acestora, în intervalul orar necesar operaţiunilor de verificare şi intervenţie, traficul feroviar pe distanţele respective a fost oprit pentru a permite accesul şi intervenţia drezinelor şi a personalului specializat, trenurile care circulau pe traseele respective fiind oprite în alte staţii de pe traseu.7

Sunt afectate trenurile IR 1822/1821 Arad – Bucureşti Nord (retur), IR 1654 Vatra Dornei – Bucureşti Nord şi IR 1696/1695 Timişoara Nord – Bucureşti Nord (retur).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.