Timișorenii vor lua legătura cu autoritățile printr-o centrală digitală modernă

44

Aceasta o va înlocui pe cea actuală, care este analogică. Investiția se ridică la 120.000 de lei și va fi implementată de compania Orange care se va ocupa și de mentența centralei timp de doi ani.

„Scopul acestei achiziții este de a îmbunătăți comunicarea dintre administrație și cetățean, de a introduce un sistem ușor de urmărit, digitalizat și cu un nivel ridicat de control al calității. În plus, cetățenii care nu au deprinderi digitale, vor putea să interacționeze cu serviciile primăriei”, au transmis reprezentanții Primăriei Timișoara.

Noua centralaă va putea prelua un număr nelimitat de utilizatori și va avea un recepționer digital sau robot (dotat cu tehnologie IVR – ce permite interacțiunea cu centrala digitală prin intermediul comenzilor vocale și tastaturii de pe telefon), care să repartizeze apelurile după nevoile apelantului. Implementarea noii centrale va permite și urmărirea mult mai exactă a sesizărilor și cererilor venite din partea cetățenilor, astfel încât fiecare apelant să primească răspunsurile de care are nevoie.

În acest moment, Primăria Municipiului Timișoara dispune de o centrală analogică a cărei mentenanță costă aproape 50.000 de lei, fără TVA, pe an. Întrucât tehnologia acestei centrale este una învechită, numeroși timișoreni au sesizat faptul că nu au reușit să intre în legătură cu un operator sau cu un anumit departament al primăriei.

Angajații Primăriei Timișoara care vor prelua apelurile vor putea, de asemenea, să fie monitorizați, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciului, iar datele colectate vor fi folosite pentru a crește performanța și pentru a scădea timpii de răspuns la sesizările venite din partea timișorenilor. Centrala ar trebui să fie funcțională din 2022.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.