Timișoara are nevoie de o direcție în care să se dezvolte. Orașului îi lipsește un brand,consideră Ovidiu Șandor, dezvoltator local, în cadrul dezbaterii „Timișoara viitorului, direcții de dezvoltare”, eveniment organizat de filiala din Timiș a Ordinului Arhitecților din România, în parteneriat cu Primăria Timișoara.
Ovidiu Șandor este antreprenor local și activează în domeniul imobiliarelor, dar și cultural. El este de părere că Timișoara nu are un brand bine conturat, spune afaceristul. „Vorbim de automotive, mai vorbim uneori de cultură, dar nu știm foarte clar, nu ce vrem să fim, poate cumva știm, chiar dacă nu știm să articulăm, dar trebuie să punem mai bine degetul pe pe ceea ce vrem să spunem că suntem și că vom fi”, spune Ovidiu Șandor.
El consideră că un potențial punct de atracție pentru o bună strategie de brand poate fi învățământul universitar bine pus la punct, dar și varianta unui loc de muncă ofertant. „Cred că e important Timișoara să-și construiască un profil mult mai clar articulat, pe care să îl folosească ca să atragă tinerii în universități, să atragă oameni bine calificați, care să lucreze aici, să atragă turiști”, este de părere Ovidiu Șandor.
Dezvltatorul local consideră că orașul are nevoie de o strategie mult mai ambițioasă de promovare, alta decât simpla curățenie a străzilor ori amenajarea pentru un ambient mai plăcut.
Sursă: https://www.radiotimisoara.ro
Unde să vă trimit câteva fișiere care atestă că un concept de brand a fost aprobat de Consiliul Local cu mulți ani în urmă, a fost cumpărată marca, a apărut o revistă sub genericul brandului și multe articole în presal locală și națională? Petru Ilieșu
Puteți să ne trimiteți pe adresa de e-mail: adi_umft@yahoo.com
Sărbători cu bine!