Operațiunea de tăiere a cablurilor din centrul Timișoarei, desfășurată luni seara, a lăsat sute de firme și persoane juridice fără servicii de telefonie, internet sau televiziune.
Operatorii de cablu au încercat să salveze cât au putut, dar spun că disconfortul va fi resimțit de cetățeni o perioadă îndelungată.
”La noi sunt aproximativ 800 și 1.000 de abonați, doar pe partea de business. S-au făcut anumite tronsoane pe porțiuni. Acum așteptăm să vedem până unde se taie și să găsim o variantă. Poate fi o zi, o lună sau chiar mai mult timp în care abonații vor sta fără servicii”, a spus unul dintre reprezentanții companiei de cablu.
De cealaltă parte, edilul șef susține că operatorii de telecomunicații au avut timp suficient pentru a-și îngropa cablurile.
”Au fost notificați, răsnotificați, însă din păcate niciodată nu s-au arătat constructivi. Ne-au periclitat mai multe proiecte când am fost nevoiti, tot așa, să recurgem la ghilotină să ne putem încadra în termene, pentru că ei nu au catadicsit să își ducă în subteran cablurile. Mie îmi pare foarte rău pentru cetățeni, ei nu au nicio vină. De vină sunt furnizorii că nu îi respectă pe abonații lor. Dacă i-ar fi respectat, nu ar fi creat această situație. Noi ce să facem?! Să tolerăm la nesfârșit ca orașul să fie plin de cabluri aeriene?!”, a declarat primarul Timișoarei, Nicolae Robu.