Campania electorală deblochează și readuce în discuție o veche promisiune a autorităților pentru șoferii din vestul țării. Guvernul a emis o hotărâre prin care au fost aprobate detaliile tehnice pentru construirea unui drum care să lege DN69 de autostrada A1.
Momentan, pe hârtie, proiectul presupune ca lucrările să dureze maximum 18 luni și să fie decontate cu fonduri europene. Însă nu se știe când se va deschide șantierul.
În anul 2009, când autostrada A 1 prindea contur în județul Timiș, autoritățile de atunci fie nu au avut știința necesară, fie nu le-a păsat sau pur și simplu nu au realizat că Timișoara are nevoie de legături directe cu autostrada A1. Așa s-a ajuns ca orașul de pe Bega să fie legat de șoseaua rapidă — mai ales de cea care duce în vestul Europei — de două drumuri, ambele departe de urbe. Astfel, șoferii se înghesuie și pierd zeci de minute pentru a ajunge pe autostradă pe relația Timișoara – Dumbrăvița – Giarmata, sau pe relația Timișoara – Remetea Mare – A 1. Asta în timp ce municipiul Arad, un oraș cât jumătate din Timișoara, beneficiază de 4 noduri rutiere de urcare și coborâre de pe autostradă. Iar aceste decizii au fost luate de administrațiile județene, împreună cu Guvernul, într-o vreme când liderii acestora erau toți din același partid — PDL.
În ultimii ani s-a pus problema construirii unei noi legături între Timișoara și tronsonul de autostradă Timișoara – Arad. Încă de pe vremea când la șefia CJ Timiș era fostul premier Sorin Grindeanu, s-a tot promis construirea acesteia, dar până în prezent nu s-a făcut nimic. Pe fir a intrat și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, care a preluat proiectul ce poate fi finanțat acum de Banca Mondială.