Fundația de Abilitare Speranța reprezintă România la concursul internațional Special Olympics, la Odessa, în perioada 3-6 mai 2018. Sportivii sunt antrenați de Marius Pârjol, kinetoterapeut al Fundației de Abilitare Speranța. Anul acesta participă 6 copii cu nevoi speciale. Este vorba despre: Andrei Cupșa, Alexandru Turcanu, Alexandru Toma, Cristian Marculescu, Calin Cirsmar si Timotei Julei.
Hamilton Central Europe- părtaș la povestea reprezentanților României la Special Olympics Ucraina, este partenerul nostru principal.
„Ca parte din comunitate, suntem părtași la povestea voastră la Special Olympics. Convinși de dedicarea membrilor Fundației de Abilitare „Speranța” și de rezultatele deosebite obținute de copii până acum, dorim să ne aducem aportul la această frumoasă misiune. Vă felicităm pentru rezultatele obținute până în prezent și vă urăm mult succes la Odessa!” – au declarat reprezentanții Hamilton Central Europe
Multumim pentru sprijin: Dechatlon, Blinkstudio, Organizatia Salvati Copiii, Scoala Mamei Junior, Best of Timisoara, Artisanart by Gina Dragomir si tuturor persoanelor care ne ajuta si care doresc sa ramana anonime.
În fiecare an, Fundatia de Abilitare Speranța a adus la Timișoara medalii de aur, argint și bronz. Să îi susținem și anul acesta să se intoarcă campioni.
Cine este Fundaţia de Abilitare “Speranţa”?
Fundaţia de Abilitare „Speranţa”(FAS) este organizaţie neguvernamentală cu aproape 25 de ani de activitate în sprijinul copiilor cu nevoi speciale şi al familiilor acestora, având ca misiune includerea acestor copii ȋn școli și grădiniţe obișnuite, precum și schimbarea mentalităţii și atitudinii faţă de ei.
Prin activitatea sa, FAS a adus ȋn atenţia opiniei publice și a autorităţilor competente o problematică sensibilă și puţin cunoscută, care, trecută cu vederea, poate afecta semnificativ calitatea vieţii copiilor și a familiilor acestora. De-a lungul timpului, FAS s-a implicat la nivel local, ȋn sprijinirea copiilor, prin oferirea de servicii directe adresate copiilor, părinţilor și cadrelor didactice.