2.1 C
Timișoara
luni 23 decembrie 2024

RYANAIR SUSȚINE PROIECTUL UE “CAPITALA EUROPEANĂ A TURISMULUI”

 Ryanair susţine proiectul de “Capitală Europeană a Turismului” şi atenţionează că  Brexitul şi taxele  aeroportuare sunt o ameninţare pentru turismul regional.

 Ryanair, compania aeriană Nr. 1 a Europei, astăzi (11 Apr) a găzduit, la Parlamentul European, o masă rotundă de dezbatere, aliniind agendele de politică pentru turism și aviație, unde și-a anunțat susținerea pentru inițiativa “Capitala Europeană a Turismului”, program menit să stimuleze turismul pe întreg continentul.

Evenimentul a fost patronat de Membrii Parlamentului European (MPE) Istvan Ujhelyi (S&D, Ungaria), Salvo Pogliese (EPP, Italia) și Claudia Țapardel (S&D, România) și abordat de Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer, Ryanair, care a arătat că aviația low cost este un factor cheie pentru creșterea turismului și a locurilor de muncă în regiunie, subliniind cum marketingul aviației, dinamic și original, poate susține diversificarea turismului.

David O’Brien, Chief Commercial Officer, Ryanair, a evidențiat impactul pozitiv pe care îl au companiile aeriene low cost pentru călătoriile din și între regiunile europene, asupra turismului și mobilității sociale, dar și cum taxele aeroportuare de monopol și taxele guvernamentale de aviație distorsionează piețele în dezavantajul regiunilor.Amar Breckenridge din cadrul Frontier Economics a demonstrat impactul potențial enorm al Brexit-ului asupra turismului, cu călătorii către Regatul Unit care totalizează pentru Statele Membre între 10% și 40% din totalul deplasărilor. A fost evidențiată necesitatea urgentă de claritate pentru accesul aerian post Brexit.

Ryanair a salutat inițiativa Capitala Europeană a Turismului, un proiect pan-european modelat pe conceptul de succes Capitala Europeană a Culturii, căruia i-a fost alocat un buget de 2,500,000 de euro pentru următorii trei ani și care va înregistra aplicații de finanțare către Comisia Europeană din partea orașelor și a regiunilor, pentru dezvoltări inovative și progresiste.

În Bruxelles, Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer, Ryanair, a declarat;

 “În calitate de cea mai mare companie aeriană din Europa, Ryanair este încântată să susțină inițiativa Capitala Europeană a Turismului. În acest an, aproximativ 130 de milioane de persoane vor zbura cu Ryanair pe întreg continentul. Noi am văzut ajutorul de primă mână adus de aviația low cost pentru creșterea turismului și a locurilor de muncă regionale, în special pentru tineretul Europei. Suntem bucuroși de oportunitatea de a lucra îndeaproape cu membrii Parlamentului European și cu Comisia Europeană în cadrul proiectului Capitala Europeană a Turimului și suntem nerăbdători să jucăm un rol important în dezvoltarea sa ulterioară în anii ce vin. La fel ca tarifele reduse Ryanair, acesta va ajuta să pună pe hartă chiar mai multe orașe și regiuni ale Europei.”

 În Bruxelles, David O’Brien, Chief Commercial Officer, Ryanair, a declarat;

 “Ryanair zboară acum către peste 200 de destinații din 34 de țări și potențialul dezvoltării ulterioare în piețele existente, dar și cele neexplorate, este vast. Cu toate acestea, turismul regional este deosebit de vulnerabil la regimul monopolizat al aeroporturilor și la taxarea pasagerilor, care nu are nicio legătură cu tariful plătit de clienți. Salutăm revizuirea Comisiei Europene asupra Directivei Taxelor Aeroportuare, și cerem guvernelor europene să ridice povara fiscală excesivă de pe umerii aeroporturilor regionale.”   

 Claudia Țapardel, S&D, co-președinte al Tourism Intergroup, a declarat;

 “Turismul și aviația sunt două sectoare de importanță strategică, și care aduc o contribuție puternică la economia UE. Pentru că cererea pentru călătorii crește, aviația poate stimula turismul prin ridicarea profilului destinațiilor mai puțin cunoscute, dar egal de atractive. Această diversificare a ofertei va aduce, în schimb, o dezvoltare a regiunilor, și, prin urmare, va realiza atingerea obiectivelor de coeziune ale UE. Pentru a menține poziția Europei de destinația turistică mondială de top, este vital să ne asigurăm de o coordonare adecvată între aceste sectoare și ca metoda să reflecte așteptările consumatorilor.” 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Citește și :