Proaspăt inaugurat, pasajul Popa Şapcă, investiţie de 28 de milioane de lei, are şi unele mici probleme. Însuşi primarul recunoaşte că nu s-au putut trasa piste de biciclete conform standardelor.
„Trebuie să înţelegem că aceasta este lăţimea străzii. Noi nu am fi putut să facem piste dedicate şi respectând standardele pentru biciclete decât dacă am fi renunţat fie la trotuar, fie la aliniamentele de copaci. Ori cred că nimeni nu ar fi făcut aşa ceva. Nu cred că poate pune cineva în discuţie renunţarea la vreo bandă de trafic auto”, a declarat Nicolae Robu, primarul Timişoarei.
Cât despre traficul din zonă, pe aici vor trece zeci de mii de maşini, spun edilii, ceea ce a dus la reducerea trotuarului şi a pistelor de biciclete, în favoarea traficului auto.
„Pe aici trec 1.500 de maşini pe bandă de trafic auto, pe oră. În total trec 60.000 de maşini pe durata a 10 ore din zi. Cum să reduci atunci suprafaţa de rulaj a maşinilor?”, a mai spus Robu.
Pasajul are o garanţie de 5 ani. Momentan s-a semnat pre-recepţia, urmând ca specialiștii să decidă dacă mai sunt sau nu de efectuat lurcări în zonă.