Iulius Town Timișoara, primul proiect mixed-use din vestul țării, le oferă locuitorilor din regiune cea mai mare suprafață de retail din afara Bucureștiului, de 120.000 mp, dar și noi magazine. Recent, PRIMIGI, brandul italian dedicat copiilor, a inaugurat primul său magazin din vestul țării, la demisolul Iulius Mall Timișoara, parte integrată a ansamblului Iulius Town.
În această perioadă, prichindeii și părinții se pot bucura și de promoții de până la 70%. PRIMIGI este un brand italian, cu o experință de peste 40 de ani în crearea articolelor de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii pentru copii. Popunerile PRIMIGI se adaptează nevoilor specifice fiecărei grupe de vârstă, astfel încât să ofere maximum de confort. Pe lângă designul care respectă tendințele în modă, articolele PRIMIGI sunt preferate pentru ușurința, flexibilitatea și calitatea lor. Și asta pentru că sunt realizate din materiale premium și cu tehnologiile avansate.
În cadrul primitor și vesel al noului magazin PRIMIGI din Iulius Mall Timișoara, clienții găsesc articole pentru copii de până la 14 ani, oferta incluzând numeroase propuneri, pentru orice sezon. Rochii, pantaloni, tricouri, bluze, șepci și o varietate de sandale și papuci, pentru băieței și fetițe, sunt o parte din piesele pe care le pot alege prichindeii. Articolele PRIMIGI sunt create pentru a fi în tendințele modei, însă fără a renunța la garanția calității și confortului, pe care părinții și le doresc pentru copiii lor. În plus, varietatea opțiunilor acoperă toate preferințele năzdrăvanilor, fiind potrivite pentru școală, joacă și timp liber.
Iulius Town, cea mai mare investiție în real estate din vestul țării
Iulius Town, dezvoltat de companiile IULIUS și Atterbury Europe, este primul proiect mixt din vestul țării și cea mai mare investiție în real estate din regiune, în valoare de peste 220 de milioane de euro. Iulius Town le propune locuitorilor din regiune cea mai mare suprafață de retail din afara Bucureștiului, un pol regional de afaceri, dar și un parc superb, cu numeroase posibilităţi de petrecere a timpului liber.
Prima etapă de dezvoltare, care va fi inaugurată pe 30 august 2019, va include: 120.000 mp de retail, noi branduri, 450 de magazine, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, numeroase restaurante şi cafenele tematice, un parc, un centru de evenimente, 100.000 mp de spaţii office clasa A, un tunel auto şi 4.070 de locuri de parcare.