Noi branduri internaţionale vor deschide magazine în Timişoara, odată cu dezvoltarea ansamblului Openville, proiectul mixt care se construieşte, în prezent, în proximitatea Iulius Mall. De curând, compania IULIUS şi grupul spaniol Inditex au semnat un parteneriat care vizează deschiderea, în premieră pentru Timişoara, a două noi branduri: Zara Home şi Oysho.
Zara Home este brandul dedicat decorării casei pe baza ultimelor tendinţe ale modei. În colecţiile sale se pot găsi textile de bucătărie şi baie, lenjerie de pat, obiecte de mobilier, veselă, tacâmuri şi alte produse pentru decorarea casei, precum şi homewear şi cosmetică.
Brandul Oysho este specializat în diferite linii de articole, precum lenjerie, gymwear, sleepwear, beachwear, accesorii şi încălţăminte. Colecţiile sale sunt atent selectate, oferind articole de îmbrăcăminte confortabile, care păstrează în același timp trendul modei la nivel global.
În plus, cele cinci magazine ale grupului Inditex din Iulius Mall Timişoara – Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka şi Stradivarius – vor fi extinse, o parte urmând să îşi dubleze suprafaţa. Printre acestea se numără noul magazin Zara, care se va desfăşura pe aproximativ 3.640 mp şi va fi dispus pe două niveluri.
Despre Openville Timişoara
Aflat în plin proces de edificare, Openville Timişoara va reprezenta cel mai mare proiect de tip mixt din vestul ţării şi principala atracție de business, shopping şi loisir. Ansamblul va integra actualul Iulius Mall Timişoara şi va completa oferta de retail cu o suprafaţă suplimentară de 47.000 mp, ajungând la 118.000 mp închiriabili. Noile spaţii vor fi amenajate într-o extensie a mall-ului, la parterul clădirilor de birouri şi în zona viitorului parc din ansamblu.
Openville va include şapte clădiri de birouri clasa A, 450 de magazine, un nou concept de cinema multiplex, două centre de conferinţe şi evenimente cu 10 săli, precum şi o varietate de restaurante şi cafenele tematice, cu panoramă spre cel mai mare parc suspendat din țară, creat de la zero.
După cele două clădiri de birouri finalizate în 2017, în ansamblu se lucrează la alte două imobile office, la noile spaţii de retail, la o parcare subterană cu peste 580 de locuri şi la un tunel auto care va fluidiza traficul din întregul areal.
Proiectul este realizat de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, reprezentând o investiţie estimată la peste 220 milioane de euro.
Despre Inditex
Inditex (Industria del Diseno Textil) este cel mai mare retailer de fashion din lume. Grupul deţine, în prezent, o reţea de 7.448 de magazine, în 96 de ţări, operând brandurile Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Uterqüe.