8.1 C
Timișoara
joi 19 decembrie 2024

Primăvara ar putea deschide șantierul centurii de sud

Primăvara ar putea deschide șantierul centurii de sud a Timișoara

În această primăvară ar trebui să vedem forfotă mare pe șantierul viitoarei centuri de ocolire pe partea de sud a Timișoarei. Autoritățile spun că poiectul este în linie dreaptă și că în curând vom vedea utilaje pe traseul variantei.
Toți factorii implicați s-au întâlnit la Primăria Timișoara pentru a discuta subiectul. Au fost prezenți edilii din comunele pe unde va trece centura, dar și reprezentanții DRDP Timișoara.
”Centura este în execuție.Nu s-a dat ordin de începere al lucrărilor, dar o sp vedeți că se va da în curând. Ieri am avut o ședință cu toate părțile implicate, au fost vreo 15 oameni pe care i-am chemat aici la Primărie, și ne-am clarificat cu tot ce este de făcut. Joi va fi o ședință a comisiei tehnice la CNAIR. Am dat avize favorabile pentru începere a lucrărilor așa cum este el pe proect, cu câteva mențiuni de ajustări, și noi, și comuna Moșnița Nouă, și comuna Șag, și comuna Sânmihaiu Român. Sper ca, joi, comisia tehnică să dea undă verde pentru a se începe lucrările”, a declarant, marți Nicolae Robu.
Traseul proiectului Varianta de ocolire Timișoara Sud se desfășoară pe teritoriul administrativ al județului Timis, pe raza municipiului Timișoara si a localităților Sânmihaiu Român, Șag, Giroc, Moșniţa Nouă și Ghiroda. Pe lângă beneficiile locale, Varianta de ocolire Timişoara Sud va avea ca rezultat fluidizarea traficului intern și internațional care intră în țară prin zona Stamora Moravița, se desfășoară pe DN 59, ajunge în zona Timişoara și se îndreaptă către centrul țării pe DN 6 sau pe viitoarea autostradă Arad – Timişoara – Lugoj.
Varianta de ocolire Timișoara Sud este tronsonul care completează varianta de ocolire a Timișoarei între piciorul rampei sud al podului peste canalul Bega și nodul rutier km 549+076 (pe DN6) de unde se desprinde Varianta de Nord existentă, închizând astfel, varianta de ocolire ce înconjoară întreg municipiul. Operatorul economic care va realiza proiectarea și execuția este TIRRENA SCAVI SpA. Valoarea contractului este de 272.432.921,95 lei fără TVA, echivalentul a 58 milioane Euro fără TVA, având un cost/km de 2,25 milioane euro fără TVA.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Două contracte de finanțare prin PNRR destinate dezvoltării infrastructurii Universității de Vest din Timișoara (UVT)

La Ministerul Educației, ministrul Ligia Deca a semnat, alături de directorul general administrativ UVT, Laurențiu Georgescu, cele două contracte de finanțare aferente proiectelor din...

Licitație pentru continuarea lucrărilor la Școala Gimnazială 30

După victoria în instanță împotriva fostului constructor, Primăria Timișoara a lansat licitația pentru continuarea lucrărilor la Școala Gimnazială 30. Sunt de finalizat cele două...

Citește și :