Primarul Timișoarei scoate pe Facebook la concurs funcția de administrator public al orașului

124

Noul primar al Timișoarei, Dominic Fritz, a scos, pe Facebook, la concurs funcția de administrator public al județului. Edilul-șef a postat o listă întreagă de criterii și aptitudini pe care trebuie să le aibă cel care dorește să ocupe funcția de city-manager.

” Caut un lider dinamic, eficient și integru, cu experiență semnificativă în managementul public și/sau privat pentru poziția de Administrator Public/City Manager în Primăria Timișoara. Dați cu toții share acestui mesaj! Dați de veste că Timișoara merită cel mai bun city manager!” – e începutul anunțului lui Dominic Fritz, pentru cei interesați de o astfel de experiență în administrația locală.

„Sunteți o persoană proactivă, promotoare a transformării organizaționale, cu spirit antreprenorial și disciplină? În mijlocul unei cariere de succes, vă doriți nu doar o nouă provocare profesională, ci și să vă implicați activ în slujba comunității? Vreți să faceți parte din echipa de conducere în ceea ce va deveni una din cele mai dinamice administrații locale din România, în al treilea cel mai mare oraș din România, Capitala Europeană a Culturii 2023, cu un buget anual de 1,5 miliarde lei?”, continuă anunțul pentru concurs, care cuprinde și enunțarea atribuțiilor celui care își dorește să devină administrator public al municipiului reședință de județ.

Interviu telefonic și o „finală” cu trei posibili candidați

Cei interesați sunt rugați să trimită, în format electronic, un CV și o scrisoare de intenție către Dna. Loredana Pintea, consilier personal al Primarului Timișoarei (loredana.pintea@primariatm.ro), până la data de 25 noiembrie. Urmează un interviu telefonic cu persoanele selectate. 3 finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie de selecție condusă de Primarul Timișoarei, care va numi noul Administrator Public, cu un contract de management până la sfârșitul mandatului.
Profilul candidatului:
  • Studii superioare de economie, inginerie, administrație publică sau domenii similare;
  • Experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani;
  • Cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice;
  • Managementul echipelor complexe și multidisciplinare;
  • Cunoștințe solide în domeniul bugetării și execuției de bugete;
  • Foarte bune aptitudini de negociere;
  • Stăpânirea la nivel avansat a limbii engleze;
  • Spirit de echipă, rezistență la stres și o doză de umor;
  • Disponibilitate imediată, cel târziu în ianuarie 2021.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.