1.2 C
Timișoara
sâmbătă 23 noiembrie 2024

Premiu de 10.000 de euro pentru creatorul siglei unui mare oraș din vestul țării

Primăria Oradea a lansat vineri un concurs internaţional pentru realizarea logo-ului care va fi vârful de lance al brand-ului Oradea, concurs premiat cu suma de 10.000 de euro brut.

Concursul, derulat prin Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR), se adresează tuturor designerilor specializaţi în identitate vizuală, atât individuali cât şi colectivelor de designeri sau agenţiilor specializate de oriunde.

„Credem şi îndrăznim să sperăm că Oradea este un oraş în care bunăstarea este pentru toată lumea, un oraş deschis, divers, viu, colorat, un oraş cu adevărat modern cu o viziune avangardistă şi în care trăiesc împreună oameni harnici, pragmatici şi integri, în spiritul respectului reciproc. Vom primi cu braţele larg deschise şi premiem o idee bună, indiferent de unde vine ea”, a declarat, vineri, într-o conferinţă de presă, directorul APTOR, Mihai Jurcă.

Însemnul grafic va trebui să reprezinte cel mai bine valorile oraşului, cu o personalitate caracterizată prin spirit voluntar, deschis noutăţii, harnic, pragmatic, pozitiv, orientat către soluţii, vesel, civilizat, modern însă cu rădăcini adânci, un adevărat liant între generaţia tânără – inovatoare şi noncorformistă şi cea matură – conservatoare şi tradiţionalistă, potrivit sursei citate.

Elementele care fac Oradea unică se referă la proximitatea faţă de graniţa de vest a României, ape termale, deschidere şi disponibilitate, arhitectura Art Nouveau.

Concursul a început vineri, de la ora 11,00, şi va dura 31 de zile, până în 11 martie, ora 11,00. Pot participa persoane fizice sau juridice, din România sau din străinătate, care trebuie să îndeplinească mai multe condiţii, cumulativ, detaliate în regulamentul postat pe site-ul www.brandoradea.ro. Este nevoie doar de trei documente: formular de înscriere, declaraţie pe proprie răspundere şi propunerea grafică, trimise pe mail-ul propuneri@brandoradea.ro dar şi în format fizic, prin poştă.

Premiul acordat câştigătorului concursului este de 47.000 lei (brut), Câştigătorul va fi stabilit în 15 zile de la încheierea depunerilor, de un juriu alcătuit din şapte persoane, majoritatea experţi în design şi marketing.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

În premieră Universitatea de Științele Vieții „Regele Mihai I” din Timișoara intră în clasamentul instituțiilor românești

A apărut cel mai nou metaranking al instituțiilor românești de învățământ superior, realizat pe baza rezultatelor lor în cele mai importante clasamente internaționale în...

Primii fulgi de nea se aștern peste Banat

După o săptămână de vreme rece, ploi și vijelii, în această după-amiază a început să ningă, însă cu lapoviță. Primii fulgi de zăpadă se...

Citește și :