După doi ani de stagnare a vânzărilor, producătorul italian de lux Prada vrea să introducă noi modele mai ieftine de genţi şi să îşi dubleze afacerea online.
Compania din Milano de asemenea îşi va închide din magazine şi îşi va îngusta diferenţele de preţuri la noile produse între regiuni cu până la 10%, a anunţat directorul de marketing Stefano Cantino.
Prada are nevoie să revină pe creştere după ce a declarat cele mai slabe venituri din ultimii cinci ani. În timp ce toate companiile care vând produse de lux au fost lovite de cererea slabă din China, dolarul puternic şi atacurile teroriste din Europa, Prada a fost lovită mai puternic decât majoritatea. Asta se datorează preţurilor ridicate şi lipsa unei investiţii solide în online.
„Lucrăm din greu pentru a putea acoperi toate gamele de preţ. Este o cerere majoră pentru noutate”, a anunţat Prada. Compania a mai spus că vrea să introducă noi genţi care vor costa între 1200 de euro şi 1400 de euro.