Podul Dragalina a fost redat șoferilor și pietonilor. După un an și 3 luni, pe aici se poate circula cu mașina sau pe jos. Șantierul nu este, însă, nici pe departe gata, iar probleme vechi au fost scoase din sertar.
Să începem cu podul propriu zis. Carosabilul este nou, conducătorii auto au scăpat de cozile infernale și de aglomerația din zona Iosefin, mai ales pe Podul Muncii (singurul funcțional din zonă) și de pe bulevardul Iuliu Maniu. Pietonii au și ei pe unde circula, dar cu grijă. Cum spuneam mai sus, lucrările nu sunt gata și timișorenii care trec pe pod o fac printe utilaje și muncitori. Mai mult, o simplă oprire pe pod pentru a face o tofografie Canalului Bega și împrejurimilor poate fi riscant. Parapetele de protecție sunt fragile și, așa cum spune și un afiș lipit pe ele, sunt periculoase, fiind doar provizorii. Autoritățile spun că în curând vor fi montate balustrade frumoase, noi, care vor lua locul improvizației de moment.
Bicicliștii nu se pot bucura încă de noul pod, ei pot tece pe aici, dar nu au pistă specială. Așa că cei mai mulți merg cu bicicletele pe trotuar, deși, legal, ei trebuie să circule pe șosea, nu printre pietoni. Autoritățile spuneau că pistele de biciclete de pe malul Canalului Bega vor fi trecute pe sub pod, pentru ca cei care circulă pe două roți să nu se intersecteze cu șoferii. Însă, nici vorbă ca această parte a investiției să fie gata. Pe muncitori i-am găsit tot pe șantier între gropi și munți de moloz. De asemenea, în unele locuri, din asfalt ies cabluri care nici nu sunt asigurate sau îngrădite. În aceste condiții, deschiderea grabnică pare a fi fost făcută numai pentru a-l satisface pe primarul Timișoarei, care a insistat ca podul să fie redat traficului în septembrie… chiar și în ultima zi.