Peste 200 de pasageri, majoritatea români, au fost blocaţi mai bine de 12 ore, pe aeroportul din Madrid. Oamenii se întoarceau în ţară, cu o cursă care nu a mai decolat la timp.
Aeronava lor trebuia să decoleze duminică seară, la ora 22:15, ora Spaniei şi să aterizeze pe Otopeni luni dimineaţă, la ora 02 şi 55 de minute. În schimb, oamenii au fost ţinuţi 13 ore la poarta de îmbarcare. Timp de cinci ore, nu ar fi primit explicaţii.
Familii cu copii au sperat, din oră în oră, că avionul va decola. Acestea au precizat că au dormit pe jos. Au ajuns la Bucureşti abia la ora 15 şi 15 minute, a doua zi.
Puţin după ora 12:00, avionul nu numai că nu a aterizat în Capitală, dar nici măcar nu a decolat din Madrid. Deşi plecarea era programată undeva la ora 09:30, pasagerii au aflat, la urcarea în aeronavă că aceasta întâmpină probleme tehnice.
Defecţiunea anunţată de echipajul aeronavei a creat şi mai mult haos printre pasageri. Obosiţi şi cu nervii întinşi la maximum, trei oameni au decis să coboare din avion.
”Lumea s-a impacientat şi acum sunt anumite persoane care vor să coboare pentru că le e frică. Se gândesc că cine ştie, are o defecţiune”, a declarat o pasageră pentru a1.ro.
Reprezentanţii companiei aeriene au transmis că aeronava a avut nevoie deverificări tehnice din cauza impactului cu o pasăre şi că au oferit mâncare, băutură şi cazare, aşa cum prevede legea.
De cealaltă parte, pasagerii spun că, de fapt, nu au fost băgaţi în seamă până când nu şi-au cerut drepturile. Şi sunt hotărâţi să depună reclamaţii. De altfel, regulamentul european prevede despăgubiri pentru întârzierile mai mari de trei ore.
Sursa: ziarulromanesc.es