Timişorenii sunt îndemnați să votez cel mai potrivit logo pentru candidatura oraşului la titlul de Capitală Europeană a Tineretului 2020.
Aceștia au de ales între patru propuneri ce pot fi găsite şi votate pe pagina de Facebook a evenimentului.
Câștigător va fi logo-ul care adună cele mai multe reacții pe pagina de socializare, indiferent ca acestea sunt exprimate prin ,,like”, ,,wow”, ,,love” sau ,,haha”. Potrivit reprezentanţilor Fundației Județene pentru Tineret Timiș, care se ocupă de elaborarea dosarului de candidatură, reacțiile sunt egale ca valoare.
Voturile timişorenilor sunt aşteptate până în data 14 iunie, la ora 23 şi 29 de minute. Tema candidaturii Timișoarei este “Participarea Tinerilor”.
,,Logo-ul trebuie să fie un element unitar și recognoscibil, care să sublinieze energia, dinamismul si implicarea tinerilor timișoreni. Logo-ul ideal este relevant pentru tema concursului, are un design atractiv, este original și reușește să îmbine elemente care reflectă tradiția istorică a Timișoarei cu elemente care țin cont de tendințele actuale și cu elemente care să reflecte dimensiunea europeană, are funcționalitate (vizibilitate și lizibilitate, poate fi imprimat și pe suprafețe mici fără să piardă detalii esențiale) și mai ales adaptabilitate (permite declinarea ulterioară a unor branduri sectoriale, cum ar fi: cultural, social, economic, divertisment, educational, politic etc).”, au transmis organizatorii concursului.