Autoritățile locale reșițene se declară neputincioase în fața cererilor venite din partea cetățenilor pentru o locuință socială sau de serviciu. Cum municipalitatea nu deține suficiente spații pentru a acoperi toate solicitările, Primăria caută soluția chiar la reșițeni.
Având în vedere cele aproape 2.000 de dosare depuse pentru o astfel de locuință, dar și eforturile susținute ale lui Popa în vederea relocării resursei umane pe piața muncii din Reșița, autoritățile locale anunță că vor demara procedurile achiziției de apartamente, proprietate personală de la persoanele fizice din oraș.
Odată achiziționate, acestea vor avea două destinații – locuințe sociale și locuințe de serviciu, după cum urmează: 50% – 2 camere; 25% – 1 cameră; 25% – 3 camere.
Persoanele interesate care au în proprietate astfel de locuințe, pot depune ofertele la sediul Direcției pentru Administrarea Domeniului Public și Privat al Municipiului Reșița din cadrul Primăriei, situat pe strada Petru Maior, nr. 2 (Bloc 800), în perioada 15 octombrie -15 noiembrie 2017.
După finalizarea termenului de depunere al ofertelor, acestea vor fi analizate în cadrul comisiei formate din evaluatori imobiliari acreditați și reprezentanți ai direcției de specialitate.
Este important de menționat faptul că locuințele trebuie să fie într-o stare de exploatare imediată.
Pentru informații suplimentare, rugăm cetățenii interesați să se adreseze Direcției pentru Administrarea Domeniului Public și Privat al Municipiului Reșița prin următoarele metode: număr de telefon: 0255/220546; adresă de email: patrimoniu@primăriaresita.ro
sursă: reper24.ro