”Atenție, imagini cu puternic impact emoțional! Nu este vorba de vreun drum forestier în creierii munților sau un teatru de operațiuni militare. Fotografiile atașate arată situația actuală de pe DN76 Deva-Oradea, în zona localității Vârfurile”, au scris pe Facebook cei de la Pro Infrastructură.
Reabilitarea sectorului surprins în poze (33 km între Ștei și Vârfurile) a început în 2012 și este încă departe de finalizare. Contractul a fost reziliat în 29.11.2017 (la stadiu de execuție 80%) și nici până astăzi nu a fost scos din nou la licitație!
În prezent, lotul cu pricina este în administrarea DRDP Cluj. Drumarii de aici fac intervenții pe timp de iarnă pentru a menține starea caosabilului practicabilă, dar nu pot face lucrări de anvergură.
Specialiștii din DRDP Cluj fac acum expertiza tehnică a ceea ce s-a realizat în trecut. Apoi se va stabili ce lucrări mai trebuie făcute și ce trebuie remediat, iar abia după se va putea trece la licitație.
”Mai gravă decât starea execrabilă a carosabilului este nepăsarea totală a celor direct responsabili din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Compania de Drumuri nu este capabilă nici măcar să cârpească temporar câteva sute de metri (până când va selecta un nou constructor). În schimb, toți directorii perindați la vârful instituției se laudă că vor să preia autostrăzi și centuri rutiere pentru a le finaliza în regie proprie. Indolența, incompetența și disprețul față de cetățenii care le plătesc salariile grase ne scutesc de alte comentarii.
Imposibil , atata timp cat numirile in functii la CNAIR se fac pe interesele partidului si ale lui Neaga!
Vedeti ‘reusitele’ directorilor Aflat , Pordea si Florea