Pasagerii Wizz Air sunt obligați să poarte măști în timpul zborurilor, vor primi șervețele de igienizare, iar acolo unde va fi posibil vor păstra locuri libere în avion. Compania aeriană recomandă check-in și achizițiile online.
Ca parte a măsurilor de protecție a sănătății clienților și a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in și să efectueze orice achiziții de servicii online, cum ar fi plata pentru bagaje suplimentare, pentru a reduce interacțiunea neesențială la aeroport.
Utilizarea punctelor autonome de predare a bagajelor – acolo unde sunt disponibile – și verificarea rapidă de securitate pe aeroporturi sunt recomandate cu tărie de către compania aeriană pentru a crește și mai mult distanțarea fizică în etapa premergătoare îmbarcării. În încercarea de a limita răspândirea posibilelor infecții, pasagerii sunt rugați să adopte noile reguli de distanțare fizică atât în timpul îmbarcării, cât și al debarcării.
Echipajul de cabină va distribui șervețele de igienizare fiecărui pasager, în timp ce eliminarea revistelor de la bord și încurajarea plății cu mijloace contactless în timpul cumpărăturilor la bord sunt măsuri introduse pentru minimizarea contactului fizic.
Pe zborurile unde gradul de încărcare permite, echipajul va supraveghea distanțarea locurilor între pasageri.
„Sănătatea și binele pasagerilor și a echipajului au fost întotdeauna de o importanță maximă pentru Wizz Air. Pe măsură ce primim din ce în ce mai mulți pasageri pe zborurile noastre și extindem operațiunile noastre, măsurile de protecție pe care le implementăm vor asigura cele mai bune condiții sanitare posibile. Încurajăm clienții să vizioneze noul nostru videoclip pentru mai multe detalii despre noile măsuri de securitate și sănătate. Credem că noul protocol de sănătate al Wizz Air îi va ajuta pe pasageri să se simtă mai liniștiți atunci când călătoresc cu noi, în timp ce noi continuăm să răspundem nevoilor clienților noștri, acum cu măsuri de igienă îmbunătățite”, spune Váradi József, CEO al Wizz Air, potrivit Mediafax.