Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţă că a reuşit să semneze contracte de deszăpezire pentru toată ţara. În vest a rămas însă un lot neacoperit. Negocierile pentru semnarea documentelor pentru drumurile din judeţul Arad nu s-au încheiat nici acum. Astfel, compania a decis ca utilajele care vor curăţa autostrada Arad – Timişoara să fie redistribuite la nevoie şi pe drumurile naţionale din judeţ.
“Anul acesta, am reuşit să încheiem procedura de achiziţie pentru a asigura toată logistica necesară procesului de deszăpezire pentru 4 ierni, adică până în 2020. În aceste condiţii, le-am cerut colegilor mei din regionale, din secţii, implicaţi în această activitate să se mobilizeze şi organizeze permanent şi cu responsabilitate în întreaga activitate de
deszăpezire. Le-am cerut permanenţă şi operativitate. Dar, în acelaşi timp, facem şi un apel la conducătorii auto să respecte, în caz de vreme rea, toate restricţiile şi reglementările ce se impun pentru a evita orice evenimente neplacute”, a declarat directorul general al CNAIR, Catalin Homor.
În următorii 4 ani, Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Timişoara va plăti firmelor pentru deszăpezire până la 21 de milioane de lei, care cuprind curăţarea a 2.200 de kilometri de asfalt.
Astfel, Timişul, Caraş-Severinul şi Hunedoara sunt acoperite din punct de vedere al deszăpezirii, rămânând doar Aradul pe lista neagră.
Situaţia D.R.D.P. Timişoara:
– Lot 1 – SDN Arad – proceduri de contractare în curs.
– Lot 2 – SDN Caransebes – contract incheiat;
– Lot 3 – SDN Deva – contract incheiat;
– Lot 4 – SDN Orsova – contract incheiat;
– Lot 5 – SDN Timisoara – contract incheiat;
– Lot 6 – Autostrada A1 – Cunta-Ilia – contract incheiat;
– Lot 7 Autostrada A1:Ilia – Remetea Mare – contract incheiat;
– Lot 8 – Autostrada A1 – Remetea Mare – Nadlac – contract incheiat.