RETIM aduce aminte clienților care sunt modalitățile de plată pentru serviciile prestate
Prin tot ceea ce facem dorim să venim în sprijinul dumneavoastră, de aceea am pus la punct mai multe posibilităţi pentru a crea flexibilitate în modalitatea de plată a facturilor, varianta optimă este alegerea dumneavoastră:
1 Online cu card direct pe site
Pentru a beneficia de acest serviciu este necesară crearea unui cont în secțiunea CONTUL MEU și activarea acestuia în maxim 36 de ore de la creare. Pentru vizualizarea facturii se face click pe numărul de factură ce va deschide un fișier de tip PDF. Pentru plata facturii se activează bifa din dreptul acesteia și se apasă butonul „Plătește”. Vezi cat de simplu este aici
2 Numerar sau card la casieriile societăţii
Vezi adresele și programul de funcționare în secțiunea CONTACT din siteul oficial al societății
3 Transfer bancar în conturile:
RO54BRDE360SV07195093600 – BRD Timişoara
RO55RNCB0249013524370002 – BCR Timişoara
RO90BTRL03601202R47396XX – Banca Transilvania
4 Prin sistemul de plată rapid
PayPoint
payzone
un-doi
Stația de plată SelfPay
5 Aplicatii mobile
Pago
Aplicația este disponibila în Google Play pentru sistemul de operare Android și în App Store pentru sistemul de operare iOS
6 Utilizând serviciile băncii
BRD plățile pot fi făcute:
prin DEBIT DIRECT, după completarea mandatului de debitare directă
la ghișeu, prin scanarea codului de bare prin MYBRDNet: www.mybrdnet.ro
prin BRD@office: www.brdoffice.ro
la ROBO/MBA, prin scanarea codului de bare
Banca Transilvania plățile pot fi făcute :
la casierie, prin scanarea codului de bare
la robot în orice agenție BT prin OP prestabilit în cadrul aplicației BT24, la secțiunea Plăți utilități (icon RETIM) prin completare nr. factură și cod client