Odată cu dezvoltarea primei etape a ansamblului mixt Iulius Town, clienţii sunt invitaţi să se bucure de cele mai frumoase concepte de shopping, de noi posibilităţi de relaxare, precum şi de numeroase restaurante şi cafenele amenajate tematic, unele în premieră regională.
Printre noile destinații de food & beverage din proiect se află Manufaktura The Coffee Shop Restaurant, un spațiu multifuncțional inaugurat recent, la parterul clădirii de birouri United Business Center 1. După un parcurs de succes în locații de top din București, brandul îi aşteaptă acum pe bănăţeni, în ansamblul mixt Iulius Town.
Clienţii sunt invitaţi să regândească tot ceea ce știau despre un coffee shop și un restaurant, deoarece conceptul Manufaktura The Coffee Shop Restaurant, unic în România și, probabil, în lume, se traduce printr-o experiență unică: și coffee shop și restaurant, în același loc, în egală măsură. Aici vor savura întregul spectacol de preparare a cafelei, care se desfășoară chiar în fața lor, de la metodele clasice, la cele mai moderne metode altenative.
Ambientul surprinde prin texturi naturale din lemn și cărămidă, cu o mulțime de boabe de cafea supradimensionate, sculptate în lemn şi suspendate deasupra locației. În plus, o instalație de râșnire, cu o formă organică și finisaj satinat, absoarbe și reflectă tot ce o înconjoară. Spectaculoasa instalație este o producție 100% românească, realizată și proiectată manual la Cluj-Napoca, exclusiv pentru Manufaktura. Utilajul oferă posibilitatea de a alege din diverse sortimente de cafea single origin, proaspăt prăjită şi măcinată după metoda de preparare solicitată, iar doritorii îşi pot personaliza ambalajul și eticheta.
Pe pereții locației, clienţii vor admira desene tehnice, stilizate și detaliate, precum și diverse vederi cu utilajul de măcinat boabele de cafea, care reproduc întregul drum pe care licoarea neagră îl parcurge înainte să ajungă la client, de la cultivare, până la ceașcă. În plus, barul integrat în locație, foarte deschis, le permite clienţilor să ia parte la întregul ritual de barista, atunci când așteaptă cafeaua.
Meniul Food Manufaktura, la care se adaugă constant meniuri speciale de sezon, nu se lasă cu nimic mai prejos de oferta de cafea single origin și face deliciul oricărui gurmand, la orice masă a zilei. Dimineața, clienţii pot alege între dejunuri copioase din jurul lumii și patiserie fină, la amiază, au la dispoziţie prânzuri de bistro franco-italian de primă clasă, cu sandwich-uri, salate, supe și cele mai bune pasta din Italia, dar și street food. Seara, se pot relaxa la cocktail bar sau la terasă, în compania unei variate selecții de băuturi alcoolice, fine și rafinate.
Companiile IULIUS şi Atterbury Europe vor inaugura, pe 30 august 2019, prima etapă a proiectului Iulius Town Timişoara, cea mai mare investiţie imobiliară din regiune, în valoare de peste 220 milioane de euro. Acesta este primul ansamblu de tip mixt din vestul ţării şi cel mai important proiect de real estate care va fi inaugurat anul acesta, pe piaţa din România.
Conceput ca un proiect cu funcţiuni de retail, entertainment şi office care completează actualul Iulius Mall, Iulius Town va fi principala destinaţie de afaceri, cumpărături și divertisment din vestul ţării.
Prima etapă va include: cea mai mare zonă de retail din afara Bucureştiului, de 120.000 mp de retail, 450 de magazine, noi branduri, un nou concept de cinema, cel mai mare centru de sănătate şi fitness din România, piscină semi-olimpică, o varietate de restaurante şi cafenele tematice, un parc, un centru de evenimente, 100.000 mp de spaţii office clasa A, un tunel auto şi 4.070 de locuri de parcare.