3 C
Timișoara
luni 25 noiembrie 2024

Lefties şi Iulius Town Timişoara, premiate pentru „Cea mai mare tranzacţie de leasing în retail”, de anul acesta, din România

Iulius Town Timişoara, proiectul mixed-use cu cea mai mare suprafaţă de retail din România, a fost premiat, recent, de profesioniştii din industria de profil. În cadrul Galei „SEE Property Forum Awards for 2024”, care a avut loc la Bucureşti, compania IULIUS a primit recunoaştere pentru parteneriatul încheiat cu brandul Lefties, desemnat „Cea mai mare tranzacţie de leasing în retail”, de anul acesta, din România.

Lefties, brand din Grupul Inditex, a inaugurat în luna octombrie, în proiectul mixed- use Iulius Town Timișoara, al treilea său magazin din România, pe o suprafață de 5.000 de mp. Iulius Town este singura dezvoltare comercială din ţară care integrează toate brandurile grupului spaniol: ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home și Lefties.

Gala „SEE Property Forum Awards for 2024” este organizată, anual, de Property Forum, lider în domeniul evenimentelor şi conferinţelor imobiliare din Europa Centrală și de Est, cu peste 10 ani de experiență. Câștigătorii fiecărei categorii au fost selectați de un juriu format din principalii jucători din industria real estate din România. Premiile, care celebrează cele mai bune proiecte, cele mai impactante tranzacții și cele mai inspiraţionale personalități ale pieței românești, au fost decernate în cadrul galei de la București, pe 22 octombrie.

Iulius Town Timișoara reprezintă cel mai mare proiect comercial din România, cu aproximativ 190.000 mp închiriabili, dintre care peste 108.000 mp suprafaţă de retail. Este, de asemenea, un reper pentru România și peste hotare, prin sinergia între retail, office, parc și infrastructură publică. Proiectul a răspuns unor nevoi reale de birouri premium, branduri high-end și destinații de entertainment în zona de vest a țării, funcțiuni care facilitează viața cotidiană și recreerea în natură.

Componenta de retail include: 450 dintre cele mai renumite branduri, dar și concepte ale antreprenorilor și producătorilor locali; cea mai variată ofertă de food & beverage din România – 58 de restaurante și cafenele; cinema VIP; cel mai mare fitness club din țară; centru de evenimente şi conferinţe; grădiniță cu predare în limba engleză și curriculum britanic; şcoală de muzică; hub medical şi numeroase servicii utile.

Iulius Town s-a impus şi drept centrul de afaceri al regiunii, cu patru clădiri office verzi, construite și operate după principii sustenabile. În total, 80.000 mp de spații de birouri premium, sediu al peste 65 de companii multinaționale, cu mai mult de 11.000 de angajați.
Facilitățile oferite sunt amplificate de parcul din inima ansamblului, devenit una dintre atracțiile principale ale orașului prin peisajul reconfortant, numeroasele evenimente găzduite și diversitatea opțiunilor de petrecere a timpului liber în natură.

Proiectul este un magnet pentru locuitorii din regiune și pentru publicul din Serbia și Ungaria, care obișnuiește să vină aici pentru cumpărături și relaxare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

AUR a ratat ținta la prezidențiale

Nici la sediul Alianței pentru Unirea Românilor situația de la orele serii nu era prea strălucită. Ba se poate spune chiar că tristețea era...

FOTO | Cât de sumbru poate deveni viitorul României? Iată primele rezultate ale alegerilor

Rezultate parțiale alegeri prezidențiale primul tur, 25 noiembrie ORA 00:35 Spre nedumerirea multor români, un candidat neașteptat pare că se află pe primul loc la...

Citește și :