Şase mămici din Timişoara au răspuns invitaţiei Iulius Mall de a fi modele, împreună cu prichindeii lor, pentru un catalog online de modă mai puţin obişnuit. Iniţiativa face parte din campania „Mămici cool la Back to School”.
Și mămicile au emoții la început de an școlar. Pentru ele, Iulius Mall Timișoara a pregătit nu doar o campanie cu peste 1.700 de premii, dar şi un catalog fashion cu şi pentru mămici, care poate fi accesat la următorul link: iuliusmall.com/timisoara/fashion/ . Şase doamne, alături de copiii lor care se pregătesc de grădiniţă sau de şcoală, au fost modele pentru o zi şi s-au lăsat fotografiate purtând ţinute trendy de la brandurile din Iulius Mall.
Veronica – technical consulting, Bianca – fondatoare a comunităţii online „Mămici Mai Tari Ca Google”, Alina – hair stylist, Diana – medic pneumolog, Cristina – lector universitar şi Alina – femeie de afaceri sunt mămicile care s-au distrat la foto shooting împreună cu piticii lor şi care au împărtăşit din gândurile şi emoţiile pe care le au, în fiecare an, la început de septembrie.
Propunerile vestimentare din catalog pot fi sursă de inspiraţie pentru ţinutele care vor fi purtate în prima zi de şcoală sau la momentele frumoase petrecute în familie. Sugestiile pot fi găsite la brandurile din Iulius Mall, precum: Nissa, Koton, Mathilde, Terranova, C&A, Coccodrillo, Hervis Sports, Bardash, Meli Melo, Tezyo, Jazz, Parfois şi Il Passo.
Fotografiile au fost realizate în locaţii inedite, precum cele două clădiri de birouri United Business Center şi parcarea supraetajată din ansamblul Openville, dar şi în Iulius Mall şi Librăria Cărtureşti.
Recomandările în materie de styling vin din partea specialiştilor, Iulius Mall colaborând pentru acest catalog cu lector univ. dr. Cristina Lazăr şi asistent univ. dr. Sandra Suciu, de la Departamentul Design Vestimentar al Facultăţii de Arte şi Design, din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara.
Până pe 16 septembrie, la Iulius Mall continuă campania „Mămici cool la back to school”. Sesiunile de shopping pentru rechizite, ținuta din prima zi de școală sau pur și simplu pentru relaxare sunt răsplătite cu surprize. Primii 100 de participanți din fiecare zi vor primi un premiu garantat. În plus, pe 10 și 17 septembrie vor fi premiați câte 18 clienți, astfel: șapte vor primi tablete, alţi șapte vor merge la shopping, doi vor avea rucsacuri U Man și alți doi le vor oferi copiilor penny board-uri U Man. Pe 17 septembrie va fi desemnat și marele câștigător, care va pleca cu familia într-un city break la Europa Park, în Germania.