Lovitură pentru organizatorii de nunți și botezuri din Reșița. Evenimentele în cauză, unice în viață, sau alt gen de petreceri (banchete, baluri ale bobocilor etc.) se vor putea desfăşura doar cu aprobare de la Primăria Reşiţa. Conform noilor regului pe care vrea să le introducă primăria, localurile nu mai pot gazdui aceste evenimente doar la la cererea diverșilor beneficiari. Ele vor trebui să solicite acordul administraţiei locale pentru a-şi modifica orarul de funcţionare, acolo unde este cazul.
Administrația locală încearcă astfel să facă puțină ordine printre cei care organizează evenimente și atentează la ”confortul” reșițenilor prin decibelii deranjanți emiși de muzica derulată sau de participanți, uneori până la ore târzii din noapte sau chiar până în zori de zi. Astfel, conform Radio Reșița, organizatorii de nunți botezuri și alte evenimente în unităţile de alimentaţie publică, pot obţine prelungirea orarului de funcţionare, la cerere. Modificările trebuie comunicate şi Poliţiei Locale Reşiţa, pentru prevenirea evenimentelor nedorite. Cei care nu respectă termenii aprobării și depășesc orarul de funcționare riscă sancțiuni contravenționale conform legii.
Sursa: radioresita.ro
Păi degeaba primesc aprobare de la primărie dacă nu au izolatie fonică. Atunci vor trebui să tină evenimentele foarte scurte, să nu intre in orarul orelor de liniste de seara până dimineata. deci după părerea mea, nu orarul de functionare e prost, sau că ăla trebuie modificat, ci trebuie obligati toti cu localuri unde se tin evenimente să-și facă izolatia fonică corespunzătoare.