În lipsă de programe politice coerente, partidele mizează pe derutarea electoratului pentru câştigarea alegerilor

220

Dacă nu reuşesc să vină cu o ofertă politică menită să convingă electoratul şi cu programe coerente, poate chiar cu un proiect de ţară, despre care se tot vorbeşte de peste 25 de ani, partidele aplică tactica derutării electoratului pentru a câştiga alegerile.

Aruncarea cu noroi în adversar, circul de la posturile TV, sperietori de genul „dacă îi votaţi pe X, se vor întâmpla doar nenorociri”, „o să vă taie pensiile”, o să vă reducă salariile”, „sunt vânduţi ruşilor”, „sunt vânduţi lui Soros”, toate au dus, până acum, în toate campaniile electorale de la Revoluţie încoace, la acordarea doar a unui vot negativ din partea populaţiei. Votez pe X doar ca să nu iasă Y.

În mediul virtual au început să circule şi alte mijloace de derutare a electoratului, în vederea câştigării unor voturi în plus. Spre exemplu, aşa cum se vede şi în imagine, un fals anunţ din partea PSD şi ALDE îndeamnă electoratul să pună ştampila pe ambele partide, pentru a fi sigur că măcar unul dintre ele va da viitorul premier. Mizând pe lipsa de informare a unei părţi a populaţiei, cei care dau astfel de mesaje speră, rpobabil, că respectivele buletine de vot vor fi astfel anulate.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.