Angajaţii Primăriei Timişoara intră, anul acesta, mai devreme în vacanţa de Crăciun. Mai exact, funcţionarii publici vor fi liberi cu 9 zile înainte de marea sărbătoare. Astfel, ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 16 decembrie 2016, programul urmând să fie reluat în data de 9 ianuarie 2017.
Astfel, programul pe departamente este următorul:
Compartimentul Administrare Fond Funciar – ultima zi de program cu publicul este data de 16.12.2016, urmând să fie reluat în data de 09.01.2017.
Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară îşi suspendă programul cu publicul în perioada 21.12.2016-06.01.2017. Astfel, ultima zi de lucru va fi în data de 20.12.2016, acesta reluându-se în data de 09.01.2017.
Ultima zi de program cu publicul la Serviciul Autoritatea Tutelară este vineri, 16.12.2016, acesta urmând să fie reluat în data de 09.01.2017.
Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul Locuinţe îşi va suspenda programul cu publicul începând cu data de 19.12.2016 şi îl va relua în data de 09.01.2017.
Excepţie în acestă perioadă va face Casieria pentru activitatea de Pompe Funebre şi Coşerit din B-dul. 3 August 1919 nr. 17, care va funcţiona după următorul program:
-În perioada 19.12.2016-23.12.2016, 27-29.12.2016 şi 03.01.2017-06.01.2017 între orele 8.30-11.00, iar în intervalele 24-26.12.2016 şi 30.12.2016-02.01.2017 casieria va fi închisă.
Direcţia Comunicare
Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12) îşi suspendă programul cu publicul în data de 19 decembrie 2016 şi îl va relua în data de 9 ianuarie 2016.
Centrul de Informare Turistică va funcţiona, în perioada 16.12.2016-11.01.2017, după următorul program: luni-vineri 10-18, sâmbătă 10-14, duminică-închis.
Excepţie fac zilele de 24 decembrie şi 31 decembrie, când programul va fi între orele 10-14.
În zilele de 25 şi 26 decembrie 2016, precum şi 1 şi 2 ianuarie 2017, programul de lucru cu publicul va fi suspendat.
La Directia Urbanism ultima zi de program de lucru cu publicul va fi în data de 16.12.2016, acesta urmând să fie reluat în data de 09.01.2017.
Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11).
În perioada sărbătorilor de iarnă, respectiv în intervalul 19.12.2016-02.01.2017, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara va funcţiona după următorul program de lucru cu publicul:
La Serviciul de Evidenţă a Persoanelor
– conform programului existent (cu excepţia zilelor declarate libere)
La Serviciul de Stare Civilă
Din data de 19.12.2016 va funcţiona:
– Biroul Înregistrări Naşteri, conform programului existent
– Biroul Înregistrări Decese, conform programului existent
Ultima zi de oficiere a căsătoriilor va fi data de 23.12.2016.
În zilele declarate libere, respectiv 24, 26, 31 decembrie 2016 şi 2 ianuarie 2017, va functiona numai Biroul Înregistrări Decese, în intervalul orar 10.00-12.00.
Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara va lua măsuri pentru desfăşurarea programului de lucru cu publicul pe perioada sărbătorilor de iarnă 2016. Astfel,
ultima zi de program cu publicul va fi în data de 16.12.2016, programul de lucru fiind reluat în data de 09.01.2017, cu următoarele excepţii:
– Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport în perioada menţionată vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice;
– Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare, în perioada menţionată, va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale, activitatea fiind reluată începând cu data de 09.01.2017;
– Serviciile de specialitate din cadrul Direcţiei Fiscale a Municipiului Timişoara vor elibera în perioada menţionată certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante. Menţionăm că, cererile de eliberare a certificatelor de atestare fiscală pot fi depuse până în data de 16.12.2016, activitatea de întregistare a cererilor urmând a fi reluată din data de 09.01.2017. În cazul persoanelor fizice, certificatul de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local va fi eliberat în baza evidenţei plăţilor existente la data de 16.12.2016.
Având în vedere dispoziţiile art. 159 alin. 5 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, conform cărora pentru bunul ce se înstrăinează proprietarul bunului trebuie să achite impozitul datorat pentru anul în care se înstrăinează bunul, certificatele de atestare fiscală eliberate în cursul lunii decembrie din anul fiscal 2016 pentru înstrăinarea dreptului de proprietate asupra clădirilor/terenurilor/mijloacelor de transport sunt valabile până la data de 31.12.2016.