Este vorba despre M41 (Carani –Sânandrei – Timișoara) și M42 (Covaci – Timisoara).
Acestea vor avea următoarele trasee și stații:
M41 – Carani – Sânandrei – Timișoara
Traseu dus: Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT) – strada Ștefan cel Mare – Piața Traian – bulevardul 3 August 1918 – podul Decebal – bulevardul Revoluției din 1989 – strada Hector – Piața I.C. Brătianu – strada Oituz – Piața Mărăști – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Consiliul Europei – Calea Aradului – DN 69 – Sânandrei – Carani.
Stații dus: Banatim (garajul auto, stație existentă L21) – Prefectură (stație existentă M44) – Hector (stație existentă E2 si M44) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 și L18) – Remus Răduleț (stație existentă L17 si L18) – Liege (stație existentă L17) – Agronomie (stație existentă L17) – Flora (Sânandrei) – Centru Sânandrei (la monument) – Măslinului (Sânandrei) – Centru Carani – Darson (Carani).
Traseu întors: Carani – Sânandrei – Calea Aradului – Piața Consiliul Europei – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Mărăști – strada Oituz – Piața I.C. Brătianu – bulevardul Take Ionescu – strada Nicu Filipescu – bulevardul Revoluției din 1989 – Podul Decebal – bulevardul 3 August 1918 – Piața Traian – strada Ștefan cel Mare – Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT).
Stații întors: Darson (Carani) – Centru Carani – Măslinului (Sânandrei) – Centru Sânandrei (la monument) – Flora (Sânandrei) – Liege (stație existentă L17) – Dacia Service (stație existentă L17) – Consiliul Europei (stație existentă E2,L17 si L18) – Mărăști (stație existentă L17) – Bastion (stație existentă L17) – Banatim (garajul auto, stație existentă L21).
La anumite ore M41 întoarce la Piața Verde: Carani – Sânandrei – Piața Verde – strada Liege – Calea Torontalului – strada Augustin Coman – Calea Aradului – Sânandrei – Carani. Este folosită stația Piața Verde (stație existentă E1 și L18). M42 – Covaci – Timișoara
Traseu dus: Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT) – strada Ștefan cel Mare – Piața Traian – bulevardul 3 August 1918 – Podul Decebal – bulevardul Revoluției din 1989 – strada Hector – Piața I.C. Bratianu – strada Oituz – Piața Mărăști – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Consiliul Europei – Calea Aradului – DN 69 – Centura Timișoara – Covaci.
Stații dus: Banatim (garajul auto, stație existentă L21) – Prefectură (stație existentă M44) – Hector (stație existentă E2 și M44) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 și L18) – Remus Răduleț (stație existentă L17 și L18) – Liege (stație existentă L17) – Agronomie (stație existentă L17) – Covaci (Centru – strada Bisericii/grădiniță)
Traseu întors: Covaci – Centura Timișoara – DN 69 – Calea Aradului – Piața Consiliul Europei – Calea Alexandru Ioan Cuza – Piața Mărăști – strada Oituz – Piața I.C. Brătianu – bulevardul Take Ionescu – strada Nicu Filipescu – bulevardul Revoluției din 1989 – Podul Decebal – bulevardul 3 August 1918 – Piața Traian – strada Ștefan cel Mare – Calea Stan Vidrighin (Garaj auto STPT).
Stații întors: Covaci (Centru – strada Bisericii/grădiniță) – Agronomie (stație existentă L17) – Liege (stație existentă L17) – Dacia Service (stație existentă L17) – Consiliul Europei (stație existentă E2, L17 și L18) – Mărăști (stație existentă L17) – Bastion (stație existentă L17) – Banatim (garajul auto,stație existentă L21).