Immersion France: aplicație gratuită care ajută la alegerea unui sejur în Franţa, ținând cont de nivelul de cunoștințe de limbă franceză, de cazare și activitățile culturale sau profesionale dorit!
Aplicația Immersion France poate fi folosită de turiştii care pleacă singuri în Franţa, de familii, de elevi sau studenți. Imagini și videoclipuri pun în evidență oferta turistică din toate regiunile Franței precum și stilul de viață francez, grație unui parteneriat exclusiv cu agenția Atout France și postul de televiziune TV5MONDE. Sunt propuse peste 300 de oferte de sejururi, care includ învățarea limbii franceze, formarea profesională sau universitară, circuite turistice, propuneri gastronomice sau sejururi pentru juniori.
De asemenea, aplicația le propune utilizatorilor o hartă interactivă a Franței prin intermediul căreia pot descoperi regiunile franceze, dar și şase videoclipuri sub titulatura „Ca bouge en France”.
Aplicația, destinată pentru telefoane mobile și tablete, este disponibilă în franceză și engleză pe platforma Apple, iar din aprilie va fi și pe Android.
Peste 130 000 de studenți străini vin în Franța în fiecare an pentru a studia limba chiar în această ţară. Aceste sejururi lingvistice generează mii de locuri de muncă și o cifra de afaceri de peste 115 milioane de euro, transmite Ambasada Franței.
125 de milioane de persoane studiază limba franceza în lume, dintre care un milion în rețeaua culturală franceză din străinătate, reprezentată de Alianțe și Institute franceze.