Pasagerii care zboară de la Timișoara cu operatorul low-cost Wizz Air nu vor mai avea contact cu personalul de bord atunci când cumpără produse în timpul zborului. De asemenea, nu vor mai putea răsfoi reviste, acestea fiind eliminate pentru prevenirea răspândirii COVID-19.
”Începând de astăzi (n.r. luni), toate plățile de la bordul aeronavelor ce operează zborurile de la și spre baza din Timișoara vor putea fi efectuate doar prin mijloace de plată fără contact, în sprijinul măsurilor de protecție pentru pasageri. Proiectul pilot vine în urma măsurilor luate deja de companie începând cu luna mai, precum încurajarea plăților fără contact la bordul aeronavei și eliminarea tuturor revistelor, pentru a elimina orice contact fizic nenecesar între pasageri și echipaj. Măsurile de protecție precum și sănătatea și siguranța pasagerilor și a echipajului sunt primele pe lista de priorități ale companiei.
Așadar, pentru a ajuta pasagerii și echipajul să călătorească în siguranță și fără griji, Wizz Air a implementat măsuri de igienă suplimentare pentru a sprijini distanțarea fizică în timpul îmbarcării și curățenia sporită la bord. Ca parte a măsurilor de protecție a sănătății clienților și a echipajului, pasagerii ar trebui să facă check-in și orice achiziții de servicii online, cum ar fi plata pentru bagajele suplimentare, pentru a reduce interacțiunea neesențială la aeroport. În efortul de a limita răspândirea posibilelor infecţii, pasagerii sunt rugați să respecte noile reguli de distanțare fizică atât în timpul îmbarcării, cât și al debarcării”, a transmis operatorul aerian.
Deși filtrele HEPA ale tuturor aeronavelor filtrează 99,97% din virusuri și bacterii din aerul din cabină, echipajul, precum și pasagerii trebuie să poarte măști pe tot parcursul zborului. Echipajul de cabină va distribui șervețele de igienizare fiecărui pasager iar, pe zborurile unde gradul de încărcare permite, echipajul va supraveghea distanțarea locurilor între pasageri.