0.1 C
Timișoara
vineri 22 noiembrie 2024

Cum ne păcălesc supermarket-urile! Valabil și pentru cele din vestul țării

Potrivit jurnaliștilor de la DC News supermarketurile și hypermarketurile ar avea o strategie să transmită mesaje subliminale cumpărătorilor pentru a-i determina să plece cu coșurile pline.

O astfel de strategie ar fi amplasarea raionului cu flori sau patiserie chiar la intrare, pentru ca mirosurile să lucreze emotiv asupra cumpărătorului.

O altă strategie de determinare subliminală a cumpărătorului ar fi peștele congelat pus pe gheață, pentru a părea proaspăt sau aranjarea de rafturi cu de toate sau cu ”nimicuri” chiar la casă, pentru a te determina să mai iei ceva și cât stai la rând la casă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

În premieră Universitatea de Științele Vieții „Regele Mihai I” din Timișoara intră în clasamentul instituțiilor românești

A apărut cel mai nou metaranking al instituțiilor românești de învățământ superior, realizat pe baza rezultatelor lor în cele mai importante clasamente internaționale în...

Primii fulgi de nea se aștern peste Banat

După o săptămână de vreme rece, ploi și vijelii, în această după-amiază a început să ningă, însă cu lapoviță. Primii fulgi de zăpadă se...

Citește și :