2.1 C
Timișoara
luni 23 decembrie 2024

Cum ne păcălesc supermarket-urile! Valabil și pentru cele din vestul țării

Potrivit jurnaliștilor de la DC News supermarketurile și hypermarketurile ar avea o strategie să transmită mesaje subliminale cumpărătorilor pentru a-i determina să plece cu coșurile pline.

O astfel de strategie ar fi amplasarea raionului cu flori sau patiserie chiar la intrare, pentru ca mirosurile să lucreze emotiv asupra cumpărătorului.

O altă strategie de determinare subliminală a cumpărătorului ar fi peștele congelat pus pe gheață, pentru a părea proaspăt sau aranjarea de rafturi cu de toate sau cu ”nimicuri” chiar la casă, pentru a te determina să mai iei ceva și cât stai la rând la casă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Deputatul Marilen Pirtea a fost numit noul președinte interimar PNL Timiș

În cadrul întrunirii Biroului Permanent Național al PNL, desfășurată duminică seara, unul dintre punctele de pe agenda de lucru a fost desemnarea unui...

„A fost un an plin de incertitudini în mediul de business, iar instabilitatea politică accentuează problemele cu care se vor confrunta companiile anul viitor”

 Anul 2024 a adus concedieri în multe companii din domenii precum automotive sau IT&C, dar și stoparea unor investiții ce au fost inițiate...

Citește și :