Lucrările merg mai departe pe șantierul variantei de ocolire Timișoara Sud. În această săptămână s-a lucrat la cofrarea și betonarea fundației pentru podețul de la km 2+387, zona Utvin. Pe sectorul km 3+150 – km 3+500 s-a insistat pe stabilizarea terenului cu dorosol. Tot în zona Utvin se află și arheologii care cercetează situl 7.
Operațiunile pentru decopertarea stratului vegetal s-au mutat la km 7-8, între DN 59 (Timișoara – Moravița) și satul Chișoda. În zona Moșnița Nouă, la km 19-20 s-au făcut stabilizări de teren și umpluturi cu balast și pământ. La km 22+560, zona Ghiroda, a început trasarea culoarului, iar de săptămâna viitoare începe decopertarea. La km 24+780 a continuat amenajarea platformelor pentru podul provizoriu și a umpluturilor pentru platformele de foraj ale podului definitiv.
Lucrările au demarat în 25 martie. Cei aproximativ 25 de kilometric ai variantei vor închide astfel varianta de ocolire a Timișoarei. De asemenea, acest tronson important va realiza legătura pe direcțiile Reșița – Voiteg – Timișoara, Serbia – Moravița – Deta – Timișoara și, mai departe, spre Arad, respectiv Lugoj, asigurând continuitatea drumului european E70, respectiv între DN59 și DN69.