Comerțul electronic nu mai este o sperietoare pentru oamenii de afaceri locali

215

Camera de Comerț Industrie și Agricultură Timiș organizează de multă vreme seminarii și sesiuni de informare în foarte multe domenii de interes ce pot atrage curiozitatea agenților economici. Nu prea există sector al economiei care să nu fi fost analizat, discutat și explicat cu amănunte celor ce se lovesc de problemele respective. Important de știut este că la aceste informări (deloc formale) poate participa oricine, nu doar membrii Camerei.

În lumea afacerilor, din ce în ce mai globalizate și mai extinse pe cele mai îndepărtate tărâmuri, a prins foarte mult o formă modernă de afaceri. Ceala distanță. Iar dacă sunt însoțite și de forme de contact și plată la distanță cu metode electronice este chiar ceva ce scutește multe necazuri. Pentru a stăpâni tainele acestui e-commerce (comerț electronic) este nevoie, însă, de unele abilități mai aparte.

Tocmai pentru a lămuri câte ceva din acest negoț cu calculatorul a avut loc azi la sediul din Piața Operei al CCIAT, o întâlnire.

Camera de Comerţ, Industrie și Agricultură Timiş, în parteneriat cu DHL Express, Camera de Comerţ Româno-Britanică şi Asociaţia Naţională a Antreprenorilor a organizat o sesiune de informare dedicată dezvoltării afacerilor magazinelor online si start-up-urilor.
Evenimentul a adunat atât oameni de afaceri, cât și alte persoane implicate în comerțul virtual. Au fost dezbatute subiecte de interes din domeniul e-commerce și din domeniul logistic. Sesiunea a fost încheiată cu prezentarea unei povești de succes a unei companii din domeniu.

După ce și-a expus partea sa de experiență în domeniu, fiecare din specialiștii prezenți la eveniment a răspuns tuturor întrebărilor venite din sală, de la participanți. Nu au rămas chestiuni nelămurite, totul s-a transformat de fapt în discuții libere. Participarea a fost gratuită.

În deschidere, directorul economic, Mihaela Tomescu, alături de mesajul conducerii Camerei de Comerț, a scos în evidență avantajele acestor discuții pentru a afla noutăți chiar de la cei ce lucrează cu ele.

A fost prezentat de către Daniel Kearvell, Director General DHL, un studiul al companiei sale despre noile tendinţe şi oportunitățile de creştere în comerţul online.

La întrebarea ,,Cum vă poate ajuta un partener logistic?”, a încercat un răspuns Sorin Mihai Nistor, Director Comercial al firmei. El a vorbit și despre noua politică tarifară DHL pentru magazinele online.

Un client ce a descoperit pe propria piele ce înseamnă comerțul electronic și găsirea unui partener serios a povestit cu haz câte ceva din culisele unui start-up de succes. Cum a ajuns firma Cristinei Chiriac „Flori de Ie” un business românesc de succes la nivel internaţional am aflat chiar de la dânsa.

,,Cum să ai o prezență online eficientă” și câteva idei practice pentru succesul în e-commerce au fost temele deschise de Valentin Mănescu, Director General Webecom.
Totul s-a încheiat cu dezbateri pe subiectele discutate.

(P)

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.