Compania IULIUS şi Cinema City vor aduce în ansamblul mixt Openville Timişoara, pentru prima oară în afara Capitalei, cel mai nou concept din industria internaţională de cinematografie: VIP Cinema All Inclusive. În total, Cinema City va dispune de 12 săli, dintre care trei săli VIP, cu bucătărie proprie, precum și un lobby dedicat, pentru a lua cina înainte de film, transformând o simplă vizionare într-o experienţă de cinci stele.
Recent, cele două companii au încheiat un parteneriat prin care Cinema City se va extinde, astfel, cu şapte săli noi, în completarea celor deja existente în Iulius Mall Timişoara, parte integrată a ansamblului mixt Openville. Noul parteneriat a fost încheiat în contextul dezvoltării proiectului Openville, aflat în plin proces de edificare, care va crea o suprafaţă suplimentară de retail de 47.000 mp.
„Principala noutate a extinderii Cinema City o reprezintă cele trei săli VIP, unde filmul va căpăta savoare pentru timişoreni, care devin, din spectatori, personajele principale ale serii. Astfel, Cinema City mizează pe cea mai inovatoare şi de succes tendinţă din industrie: cină şi cinema. Cinematograful din Openville va fi prima locaţie din afara Capitalei unde vom lansa acest concept inedit de VIP – o adevărată experienţă cinematografică gourmet, inclusă în preţul unui bilet la cinema”, a declarat Ioana Ionescu, Marketing Manager Cinema City România.
Noul concept VIP de la Cinema City înseamnă: săli dotate cu fotolii din piele, complet computerizate, cu spătar și suport de picioare ajustabile, pentru o relaxare totală; preparate culinare pe care spectatorii le pot savura înainte de film, pregătite pe loc de un chef, fiind disponibile în regim ultra all inclusive; nachos şi popcorn delicios nelimitate pe toată durata filmului, precum şi cele mai bune condiţii de proiecţie.
Openville Timişoara este cel mai mare proiect cu destinaţie mixtă din vestul României. Lucrările la componenta de retail au început în decembrie 2017 şi presupun o suprafaţă adiţională de 47.000 mp, reprezentând o extensie a Iulius Mall Timișoara şi amenajarea unor spații de retail la parterul clădirilor de birouri şi în zona parcului din ansamblu. În total, suprafața de retail va ajunge la 118.000 mp închiriabili.
Timişorenii vor descoperi la Openville un nou mix de branduri, numeroase activităţi de entertainment, peste 100 de magazine noi, restaurante şi cafenele tematice, cel mai mare loc de joacă pentru copii, iar o parte dintre brandurile de talie internaţională prezente îşi vor extinde magazinele.
Prima etapă de dezvoltare va fi finalizată în trimestrul patru al acestui an şi va include: noile zone de retail, 100.000 mp de birouri clasa A, un parc de 55.000 mp, un pasaj subteran destinat traficului auto şi peste 1.500 de noi locuri de parcare.
Până în prezent, în ansamblul Openville au fost finalizaţi 31.000 mp de spaţii de birouri, iar alţi 19.000 mp se află în construcţie şi vor fi livraţi anul acesta. În perioada următoare vor fi demarate lucrările de construcţie la cel de-al patrulea imobil cu funcţiune de birouri (50.000 mp), precum şi la parcarea subterană şi pasajul auto subteran.
Proiectul mixt Openville este realizat de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, reprezentând o investiţie estimată la peste 220 milioane de euro.