Cea de-a 8-a ediţie a celui mai mare târg de carieră, Angajatori de TOP, revine în luna martie în Banat.
Evenimentul de carieră dedicat profesioniştilor şi tinerilor aflaţi în căutarea unui job va avea loc în perioada 18-19 martie, la Centrul Regional de Afaceri.
Cei care sunt în căutarea unui loc de muncă vor putea alege din peste 2 500 de joburi deschise în 60 de companii.
Majoritatea angajatorilor au stabilită strategia de recrutare pentru următoarea perioada, iar planurile de dezvoltare ale acestora sunt în zone variate de activitate şi pe nivele de experienţă diferite, de la poziţii adresate profesioniştilor, până la joburi adresate juniorilor.
Ediţia aceasta a evenimentului se remarcă printr-o diversitate a oportunităţilor de carieră.
Cele 60 de companii provind din peste 15 domenii de activitate, de la IT&C (32%), Inginerie (16%), Automotive (10%), Retail (8%), Audit şi Consultanţă (6%), Producţie (6%), Servicii şi BPO (6%), FMCG (5%), Banking (3%), Logistică şi Transporturi (3%), Agenţii de recrutare (2%), Asigurări (2%) şi Construcţii (2%).
Oportunităţile de carieră deschise de companii sunt adresate atât profesioniştilor, 22% dintre joburi sunt pentru candidaţii senior, 42% sunt poziţii middle-level, în timp ce 35% sunt pentru candidaţii entry-level.
Cei care au un nivel mediu de experienţă, pot aplica la peste 1000 de oportunităţi de carieră, iar câteva exemple de astfel de joburi sunt: Java Developer, Inginer producţie, Inginer calitate, Customer Service, Embedded C++ Developer, C# Developer, Sales Specialist, Marketing Manager, Inginer Proiectant Produs, Inginer inginerie industrială, Inginer Calitate, Controlor financiar, Project Manager, Web Developer, Survey Programer, Client Support, Big Data Engineer, Python Backend Developer, DevOps Engineer etc.
92% dintre companiile care participă la Angajatori de TOP pe 18-19 martie au poziţii deschise în Timişoara.
Dintre cele 60 de companii participante sunt şi angajatori care au planuri de relocare pentru candidaţii pe care îi vor întâlni în cele 2 zile ale evenimentului.
Astfel, câteva dintre oraşele unde companiile fac recrutări sunt: Arad, Oradea, Bucureşti, Cluj-Napoca, Deva, Braşov, Reşiţa, Iaşi, Lugoj, Sibiu, Ploieşti, Târgu-Mureş.
Într-o piaţă globală dinamică, experienţa internaţională joacă un rol important pentru o carieră de succes, iar în acest context în cadrul ediţiei din această primăvară Angajatori de TOP vor fi deschise oportunităţi de carieră la nivel internaţional.
36% dintre angajatori pun la dispoziţie poziţii internaţionale, care presupun relocarea pentru o perioadă determinată sau definitivă la nivel global, susţinând schimburile interculturale şi acordând angajaţilor ocazia să acumuleze experienţă la nivel internaţional.
Pe lângă oportunităţile de carieră, în cadrul evenimentului vor avea lor o serie de workshopuri şi conferinţe pe diferite domenii, în cadrul cărora vor fi prezentate informaţii exclusive despre structura şi cultura organizaţională, competenţe şi abilităţi căutate de angajatori, evoluție profesională, planurile de creştere etc.
Participarea la workshopuri şi conferinţe este gratuită.
Sfaturi din partea companilor. În funcţie de nivelul de experienţă, companiile au o serie de sfaturi pentru studenţi, respectiv pentru persoanele cu experienţă.
În privința studenților, majoritatea companiilor le recomandă tinerilor să îşi urmeze pasiunea şi pe cont propriu, pe lângă facultate, să fie deschişi să acumuleze cunoştinţe noi, să aprofundeze cunoştinţele despre domeniile de interes şi să îşi dezvolte capacitatea de a le aplica.
Pentru cei cu experienţă, companiile le recomandă să aibă încredere în abilităţile şi capacităţile lor profesionale, să fie flexibili şi implicaţi, să fie la curent cu ultimele tendinţe din domeniul lor de expertiză.
În privinţa participării la Angajatori de TOP, companiile le recomandă vizitatorilor să se documenteze despre companie şi domeniul pe care îl targetează înainte de a veni la eveniment, să aibă un CV completat corect, detaliat şi actualizat, să vină pregătiţi cu o serie de întrebări legate de: cerinţele pozițiior deschise, de mediul de lucru şi de posibilităţile de dezvoltare oferite.
Accesul la eveniment este gratuit în baza preînscrierii pe www.hipo.ro şi va fi permis vineri, 18 martie, în intervalul 10.00-18.00 şi sâmbătă, 19 martie, în intervalul 10.00-17.00, la Centrul Regional de Afaceri din Timişoara.