Cazinourile au înțeles deja de foarte mult timp cum funcționează lucrurile și nu se tem să exploateze nicio oportunitate care li s-ar putea ivi – cinste lor și tuturor celor implicați! Să nu presupui că în spatele acestui succes se numără doar deciziile unei persoane, pentru că acest colos se întinde pe spatele unei armate de oameni, care înseamnă psihologi, oameni de comunicare, analiști, contabilitate, designeri și oameni de marketing. Cei din urmă au, poate, cea mai solicitantă treabă, pentru că aceștia trebuie nu doar să facă cunoscut produsul, cât mai ales să îi facă curioși pe cei la care ajunge mesajul, să îl încerce. Iar aici este adevărată provocare, pentru că nu totul este atât de simplu.
Dincolo de jocul pe care îl prezinți, este foarte important cum ambalezi totul, pentru a-l face mai atrăgător, mai interactiv, în speță utilizat și prin urmare cunoscut – cu greu se poate atinge mereu succes similar (jocurile de pacanele rămân printre cele mai populare, iar Shining Crown Demo este încoronat tot mai des în topul preferințelor). Dar hai să vedem ce înseamnă mai exact acest proces de orientare și adaptare a cererilor consumatorilor, din punct de vedere strategii.
Publicitatea creativă și captarea atenției jucătorilor
Înainte de orice, este important să se știe că niciun efort nu vine la pachet cu succesul, așa că este important, înainte de orice, să se încerce, iar mai apoi să se decidă ce se face mai departe cu ce s-a primit. Așa cum specificam mai sus, primul pas într-o campanie de marketing, de fapt chiar înainte de a o începe, este să te gândești cum să captezi atenția judecătorilor. Iar aici amintim de câteva dintre cel mai bine dovedite tactici în acest sens:
● îmbunătățește posibilitatea de a fi descoperit, mai cu seamă într-un context unde competiția este foarte mare și este uneori imposibil să ieși în evidență dintr-o grămadă de opțiuni. Așadar, primul pas este să te faci vizibil, să ai un site bine indexat, să fii menționat pe diverse platforme și să încerci diverse metode prin care potențialii clienți pot ajunge la tine. Pe lângă investirea în tool-uri dedicate, mai poți: crea diferite landing pages pentru cele mai importate subiect, să te folosești de publicitate în motoarele de căutare în mod corespunzător, să faci optimizarea corecta, să folosești parteneriate strategie
● vânează evenimente dedicate și grupuri de afaceri din domeniu, asta că să ieși puțin din zona de confort. Aici poți încerca să utilizezi tot ce ține de Competitive Market Ads ca să țintești ce te interesează și îți poate fi ulterior benefic.
● Caută problemele și înăbușă-le, adică identifică dacă sunt anumite erori iar dacă există încearcă să le faci cât mai puțin vizibile și să te concentrezi pe indicatorii audienței și a ceea ce contează pentru ei demografic, social, politic, local etc
● Crează un feedback pozitiv în loop, pentru că emoțiile chiar dictează deciziile iar astfel clienții vor avea tendința să revină. Traduse ca buclele de feedback, acestea se definesc că momente în care ieșirea dintr-o acțiune este reintrodusă la începutul secvenței de intrare, cu alte cuvinte lasă-l pe câștigător să experimenteze euforia victoriei, cât să vrea să retrăiască asta
Utilizarea datelor și personalizarea ofertelor
Vorbim despre o piață aglomerată, motiv pentru care publicitatea inovatoare este ceea ce distinge o platformă de jocuri online de alta. Însă, cel mai important aspect, unul care nu trebuie neglijat, este faptul că se caută oferte persoanele, care să se adreseze direct jucătorului, care se va simți nu doar țintit, cât mai ales cu rol principal. Printre câteva strategii de reținut în acest sens amintim despre:
● folosirea a orice fel de unelte care captează și analizează comportamentul utilizatorului
● oferirea de oferte personalizate de jocuri, că de altfel existența unor jocuri cât mai variate ca să aibă de unde alege sau măcar impresia că are ceva diferit mereu
● crearea unei povești care să-i capteze atenția și care să-i vorbească direct lui sau ei
● crearea de content interactiv, care înseamnă și inserarea de provocări, de acțiuni
● parteneriate cu influenceri care pot ajunge astfel la comunitățile cărora li se adresează, fiind vorba despre urmăritori fideli
● existența unui conținut dedicat segmentelor de public nișat, adică furnizarea de materiale care se potrivesc doar unor anumite comunități de jocuri. Servirea unor piețe de nișă pentru jocuri precum poker, sloturi și pariuri sportive poate crește nivelul de patronaj.
● utilizarea de conținut natural generat de utilizatori, ceea ce înseamnă să-ți încurajezi clienții să se folosească de platformă pentru a-și împărtăși experiențele și poveștile de succes, atrăgând astfel atenția ideii de a fi sub lumina reflectoarelor
● folosirea comunicării prin newsletter prin email marketer
● crearea și întreținerea unui blog prin care apropii clienții de tine prin oferirea de informații
● alegerea de jocuri relevante în funcție de regiune
● crearea unui ton al vocii unic, care să fie potrivit exclusiv brandului tău
Impactul rețelelor sociale în promovarea cazinourilor
Rețelele sociale au încă multe enigme, dar cert este că sunt una dintre cele mai eficiente modalități de comunicare. Prin intermediul lor cazinourile pot atrage mai mulți clienți, însă nu este nevoie doar de noroc pentru a reuși pe termen lung, pentru că este nevoie de o strategie. Printre cele mai de succes platforme în prezent se numără, fără vreo ordine anume – TikTok, Instagram, Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest. Hashtag-urile sunt o modalitate eficientă de promovare, pentru că permit utilizatorilor să caute subiecte specifice – cu siguranță că acestea au ajutat la creșterea popularității jocurilor de noroc, fără ca măcar să fi fost vreun plan trasat de la început.
Cq impact însă, mai amintim și despre creșterea posibilității de dependență, În plus, natura modului în care jucătorii folosesc platformele de socializare i-ar putea conduce către dezvoltarea unui obicei problematic de jocuri de noroc, deoarece le oferă un sentiment de apartenență și de comunitate care le permite o motivație sporită de a juca, precum și surse nesfârșite de divertisment care le permit pentru o evadare din lumea reală.
Concluzie
Nu există corect sau greșit când vine vorba despre publicitate, important este să încerci. Sigur, nu credem nici în ideea orice reclamă este o reclamă, pentru că mai degrabă ne place să credem că lucrurile bune primează în fața celor proaste. Industria jocurilor de noroc nu este una care să aibă nevoie de încurajări, ci doar de decizii bune și de clienți dornici să testeze. Din spatele tastaturii te încurajăm să încerci orice joc ți se ivește, căci în definitiv nu a ajuns degeaba acea reclamă la tine.