Primarul Timișoarei a anunțat că auditul din aparatul administrativ, pe care l-a promis încă din campania electorală, va fi făcut doar anul viitor, când se vor prevedea bani în buget pentru acest lucru. În consecință, schimbarea organigramei mai întârzie în Primărie, deși noul edil-șef a declarat, în repetate rânduri, că va avea loc o organizare, acolo unde se impune acest lucru.
„Cei 600 de funcționari din Primărie vor continua să facă exact ce făceau și până acum. Pentru o schimbare e nevoie de timp, un proces de transformare necesită timp. Un prim pas, cred că l-am făcut deja, în ceea ce privește postul de city-manager. După cum știți, am primit în jur de 300 de CV-uri, suntem în faza unei selecții, apoi ultimii aleși vor susține un interviu alături de mine și sper că până de Crăciun să avem un nou administrator public al orașului”, a declarat Fritz.
Primarul a spus că auditul așteptat va avea loc anul viitor, după ce mai multe firme specializate în acest proces au recomandat administrației locale să mai aștepte până când situația epidemiologică va fi mai bună. „O să prindem în bugetul de anul viitor, bani pentru acest audit, până atunci ne descurcăm cu instrumentele și oamenii pe care îi avem și acum”, a completat Dominic Fritz.
[…] Primarul Timișoarei a anunțat că auditul din aparatul administrativ, pe care l-a promis încă din campania electorală, va fi făcut doar anul viitor, când se vor prevedea bani în buget pentru acest lucru. În consecință, schimbarea organigramei mai întârzie în Primărie, deși noul edil-șef a declarat, în repetate rânduri, că va avea loc o organizare, acolo unde se impune acest lucru, conform, banatulazi.ro. […]