Cât ”costă” Părintele Ardealului. Oferta pe care deținătorul mărcii Arsenie Boca i-a făcut-o lui Gigi Becali. Răspunsul patronului FCSB

619

Andor Şandor, reprezentantul companiei care deţine drepturile intelectuale ale mărcii”Arsenie Boca”, i-a făcut o ofertă năucitoare lui Gigi Becali, de a folosi timp de cinci ani acest brand, pentru a comercializa produse religioase.

Cunoscutul om de afaceri şi patron de fotbal, George Becali, a primit, la mijlocul lunii mai, un email din partea lui Andor Şandor, reprezentantul companiei Additional Worldwide Care Services Ltd., care deţine drepturile de proprietate intelectuală asupra mărcii “Arsenie Boca”. Totodată, a primit şi două telefoane din partea lui Şandor, care dorea să se asigure că Becali a primit emailul şi l-a citit.

Patronul FCSB i-a spus, însă, lui Andor Şandor că nu este interesat să facă asemenea afaceri şi nici să cumpere o marcă ce reprezintă o figură importantă a bisericii româneşti şi pe care nimeni nu poate pune preţ.

“Nu citesc eu, dom’ne, mail-uri de la escroci. Că doar nu mă pot înţelege cu tine, dacă eşti escroc, pe brandul Patriarhiei Române. M-a sunat să îmi ceară emaiul, apoi m-a sunat să îmi spună că, vezi-Doamne, pot să câştig nu-ştiu-cât dacă deţin marca asta. Dar «Arsenie Boca» este marcă notorie şi, în condiţiile astea, nu mai are el ce face cu marca asta a lui. Dar el ce a zis, a văzut că eu ştiu legile astea şi atunci s-a gândit să se împace cu mine, ca să nu mai aibă cu cine să se războiască”, a declarat, pentru Libertatea, Gigi Becali, recunoscând că nici nu a vrut să deschidă oferta primită de la Andor Şandor.

La insistenţele Libertatea, a acceptat să citească propunerea venită din partea Additional Worldwide Care Services Ltd., de a folosi marca “Arsenie Boca”. În timp ce citea, a început să râdă şi să se minuneze, în acelaşi timp, de oferta primită.

“Ia uite ce îmi scrie aici, că cică să îi dau eu 25 de milioane de euro ca să pot folosi marca «Arsenie Boca» timp de 5 ani. Şi că afacerea asta îmi aduce în fiecare an 20 de milioane, iar el mi-o vinde cu o nimica toată, în comparaţie cu cât poate să producă. El ce o fi zis, că s-a întâlnit hoţul cu prostul. Ăsta e mai «dus» decât Talpan (n.r. Florin Talpan, juristul CSA Steaua)”, a mai spus Becali, râzând şi spunând încă o dată că nu are de gând să facă afaceri cu proprietarul mărcii “Arsenie Boca” şi că nu e interesat să cumpere un brand care, oricum, aparţine României şi tuturor românilor.

Oferta pe care a primit-o Gigi Becali este, însă, una mult mai complexă. Omul de afaceri ne-a transmis propunerea primită din partea Additional Worldwide Care Services Ltd. pentru a folosi brand-ul “Arsenie Boca”.

Pentru “doar” 25 de milioane de euro, lui Becali i s-ar da dreptul ca timp de 5 ani să vândă articole religioase cu părintele Arsenie Boca sau sticle de vin a căror etichetă… vorbeşte. Ba mai mult, proprietarul mărcii spune că i-ar aduce lui Gigi Becali un capital electoral de 32% la alegeri, transformându-l în “cea mai puternică entitate politică din România”.

Continuarea pe libertatea.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.