Caravana UPT la ora bilanțului. Foto

227

Universitatea Politehnica Timișoara a derulat în perioada septembrie – noiembrie 2018 o serie de campanii de marketing educațional în licee cu scopul de a crește gradul de informare și accesul elevilor de liceu la învățământul superior tehnic.

În această perioadă, echipele de implementare a proiectului, formate din consilieri ai Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră, cadre didactice și studenți, s-au deplasat în liceele din județele Alba, Arad, Bihor, Caraș-Severin, Gorj, Hunedoara, Mehedinți, Timiș și au realizat seminarii de consiliere pentru elevi. Au beneficiat de consiliere și orientare elevii din 122 licee, din care 62 licee din mediul rural și orașe sub 10.000 de locuitori. Numărul de elevi informați a fost de 11461, din care 3675 elevi de la licee din mediul rural și orașe sub 10.000 de locuitori.

Activitățile s-au derulat în cadrul proiectului CNFIS-FDI-2018-0524, cu titlul: „Consiliere și orientare pentru sporirea accesului la un învățământ superior tehnic corelat cu cererea pieței muncii (CO-ASIST)”.

De altfel, Universitatea Politehnica Timișoara a derulat mai multe activități de promovare în rândul elevilor de liceu a studiilor superioare tehnice, care reprezintă o oportunitate, având în vedere cererea mare de ingineri de pe piața muncii. La admiterea din vara acestui an, au fost alocate locuri speciale pentru elevii care provin din licee din mediul rural. În toamna acestui an, în parteneriat cu compania Continental, a fost demarată cea mai mare campanie de donare de carte tehnică pentru liceele din vestul țării. În fiecare an, facultățile, dar și ligile studențești organizează școli de vară, concursuri tematice, vizite în universitate, pentru a le prezenta elevilor oportunitățile pe care le oferă UPT în construirea unei cariere de succes.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.