Avertisment Pro Infrastructura: „Vom avea, din nou, un alt muzeu de autostradă”

357

Problemele de pe şantierele autostrăzilor din vestul ţării se ţin lanţ. După neconformităţile care nu au permis deschiderea celor 15 kilometri din lotul 2 al tronsonului Lugoj – Deva, acum apar semne de întrebare legate de lucrările de pe lotul 3. Acesta trebuie dat în folosinţă în această vară, dar unele lucrări nici nu au fost începute încă.

Cea mai mare problemă este descărcarea din zona Holdea. Aceasta nu a fost cuprinsă în contractul adiţional, aşa că acum este nevoie de modificarea contractului. De asemenea, se impun exproprieri suplimentare, pe aproximativ un hectar, exproprieri nerealizate până acum. Lipsesc de asemenea acordul de mediu şi autorizaţia de construire pentru nodul rutier care permite accesul pe şoseaua rapidă.

„Menționăm că acest lot are mari șanse să fie dat în circulație în vara acestui an (luna august), însă doar dacă autoritățile (Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor România) vor fi suficient de prompte în rezolvarea problemelor birocratice, în special în ceea ce privește semi-nodul (descărcarea) Holdea! Fără acest semi-nod NU vom putea intra și ieși de pe autostradă și vom avea, din nou, un alt muzeu de autostradă! Cerem autorităților să dea dovadă de atenție, profesionalism și implicare pentru ca, în vara acestui an, să putem circula pe autostradă între Holdea și Ilia, astfel încât să evităm DN68A, drum național foarte periculos”, este semnalul de alarmă tras de organizaţia Pro Infrastructura.

Lotul 3 din tronsonul de autostradă Lugoj – Deva este cuprins între Coşeviţa şi Ilia, are 21 de kilometri, iar valoarea contractului se ridică la 580 de milioane de lei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.