7.6 C
Timișoara
marți 19 noiembrie 2024

Autostrada Vestului, pe cale de a fi finalizată, după opt ani de la debutul lucrărilor

Nouă firme sau asocieri de firme sunt interesate să proiecteze şi să construiască tronsonul lipsă din autostrada Lugoj-Deva. E vorba de celebrul tronson cu „tuneluri pentru urşi”. Odată cu finalizarea acestui tronson se va putea circula fără întrerupere de la Nădlac la Sibiu.

Luni 10 mai 2021 a expirat termenul de depunere a ofertelor pentru contractul de proiectare şi execuţie a porţiunii lipsă din autostrada Lugoj-Deva. E vorba de bucata dintre Margina şi Holdea, acolo unde autostrada A1 este întreruptă în momentul de faţă.

Potrivit Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara cele nouă firme şi asocieri de firme care s-au înscris la licitaţie sunt:

1. AKTOR S.A. (Grecia)

2. ASOCIEREA SC ALSİM ALARKO SANAYİ TESİSLERİ VE TİCARET A.Ş – MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S.  (Turcia)

3. ASOCIEREA FCC CONSTRUCCION SA – GULERMAK AGIR SANAYI INSAAT VE TAAHHUT A.S. (Spania – Turcia)

4. ASOCIEREA IMPRESA PIZZAROTTI & CSpA – PIZZAROTTI SA – RETTER PROJECT MANAGEMENT SRL (Italia – Romania)

5. ASOCIEREA TERNA SA – INTRACOM CONSTRUCTIONS SOCIETE ANONYME TECHNICAL AND STEEL CONSTRUCTIONS (INTRAKAT) (Grecia)

6. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET ANONIM SIRKETI (Turcia)

7. ASOCIEREA MAPA INSAAT VE TICARET A.S. – CENGIZ INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)

8. ASOCIEREA RIZZANI DE ECCHER SPA – OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LIMITED STI – CIPA SPA (Italia –  Turcia)

9. STRABAG SRL (Romania) „Comisia de Evaluare va analiza candidaturile în conformitate cu prevederile Documentaţiei de atribuire şi cu legislaţia în vigoare în domeniul achiziţiilor publice.

Prezenta procedură este de tipul „licitaţie restrânsă”, iar din cei 9 Candidaţi Autoritatea Contractantă va selecta un număr de minim 5 – maxim 6 candidaţi care vor depune oferte Tehnice şi Financiare în etapa a II-a a procedurii de achizitie publică”, a anunţat DRDP Timişoara.

Valoarea estimată a contractului este de 1,3 miliarde de lei fără TVA. Traseul are o lungime de 9.13 km, din care 2,13 km de tunel.

„Termenul de finalizare prevăzut este 10 luni proiectare şi 28 de luni execuţie conform factorilor de evaluare din Documentaţia de Atribuire.

Conform condiţiilor din Acordului de mediu a fost prevăzută realizarea a două tuneluri în cadrul Secţiunii E2 în contexul evitării problemelor de stabilitate şi a impactului negativ cu implicaţii majore asupra mediului. Lungimea celor două tuneluri va fi de aproximativ 2,13 km.

Tunelurile vor fi formate din două galerii unidirecţionale prevăzute pe fiecare cale de circulaţie cu platforma de 11,25 m”, a mai transmis DRDP Timişoara.

Sursa: adevarul.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Cine sunt câștigătorii premiilor literare ale Filialei Timișoara a Uniunii Scriitorilor din România pentru anul editorial 2023

PREMIUL OPERA OMNIA pentru întreaga activitate literară Viorel Marineasa PREMIUL CARTEA ANULUI - POEZIE EX AEQUO Șerban Foarță, Erosophia. Incantații & O catilenă, Editura Brumar, 2023 Ivo Muncian, Pur și simplu...

Minunatele tradiții și șezători care se întâlnesc în Banat o dată cu Postul Crăciunului

Postul Naşterii Domnului coboară peste Banat cu tradiţii şi obiceiuri care fac mai frumoase serile şi nopţile tot mai lungi, când toamna se întrepătrunde...

Citește și :