În condițiile alertei naționale privitoare la protecția necesară și imediată împotriva răspândirii virusului COVID-19, Aquatim a luat măsuri pentru limitarea contactului direct între clienții noștri și angajații din departamentele cele mai expuse din acest punct de vedere.
Măsurile vizează Protejarea populației, imperativ major pentru compania
Aquatim. „Astfel, stimați clienți, vă sfătuim să apelați, atât cât este posibil, la variantele electronice, inițiate în sprijinul dumneavoastră, pentru probleme care vizează Contracte, Relații Clienți sau Serviciul Tehnic, fie că vorbim despre reclamații, facturi sau documentații tehnice. Aici, puteți transmite documente, înscrisuri sau acte specifice scanate.
Posibilitățile existente, în scopul utilizării variantelor electronice sau telefonice (plata on-line a facturii https://portal.aquatim.ro/CUSTOMER_PORTAL/welcome.jsp), vă stau, ca și până acum, la dispoziție. Site Aquatim: www.aquatim.ro, Facebook: https://www.facebook.com/aquatim.sa/
Dispecerat central NON STOP (nr. scurt: 0356-914, tel: 0256-201.362, 0756-
119.528)
Serviciul Relaţii Clienţi (tel: 0256 203 650 şi 0754 099 502)
Serviciul Tehnic Aquatim (tel: 0256 203 652, 0754 099 501)
Biroul Contracte (tel: 0754 099 503, 0256 203 650)
Biroul Comunicare şi Relaţii Publice (tel: 0256-201.370, int. 3151, 3152, 3153)
În plus, de astăzi, Aquatim vă pune la dispoziție următoarele adrese de e-mail: contracte@aquatim.ro, relatii.clienti@aquatim.ro respectiv serviciul.tehnic@aquatim.ro.
Cât privește prezența clienților în Casieriile Aquatim, Biroul Relații, Biroul Avize (Tehnic), insistăm să aveți în vedere evitarea aglomerației, atunci când este posibil.
Angajatele noastre vă vor prelua, ca și până acum, cu promptitudine, cu specificarea/rugămintea importantă că purtarea măștii este necesară, și de o parte și de alta, dacă există simptome de răceală.