În pas cu avansul și dezvoltarea tehnologică prezentă, compania Aquatim și-a organizat, în ultimii ani, întreaga activitate, astfel încât să fie cât mai aproape de clienți, cu scopul evident de a le ușura gestionarea relației cu furnizorul, transformând-o într-una modernă și facilă, pe modelul oricărei societăți de gen din Occident.
În această idee, plata on-line a facturii de apă vine în sprijinul clienților Aquatim, pentru că, odată primită pe mail și vizualizată în timp real, aceasta dă imaginea la zi a consumului, existența unui posibil defect tehnic și, implicit, remedierea lui imediată. Astfel, se evită consumurile majore viitoare și neplăcerile evidente pentru clienții socieății. De aceea, este foarte important să decideți deschiderea unui cont on-line.
„Aquatim îi încurajează pe clienți să adopte procedura, așadar trasmiterea facturii pe email, conform pașilor prevăzuți în secțiunea dedicată, de pe site-ul nostru.
Aquatim salută creșterea evidentă a numărului celor care au agreat deja această procedură și le mulțumește pentru implicarea în dezvoltarea demersului pe care îl considerăm modern și necesar.
Reamintim faptul că termenul de scadenţă al facturilor Aquatim este de 15 zile de la data emiterii. Vă recomandăm să plătiţi factura în acest termen, pentru a evita aplicarea majorărilor de întârziere, conform legii. Dacă nu aţi achitat factura în termen de cel mult 45 de zile calendaristice de la emiterea facturii, se poate opri furnizarea apei, ajungându-se până la demontarea contorului dumneavoastră de branşament.
Pentru detalii legate de pașii pe care trebuie efectiv să-i urmați, când deschideți un cont on-line, consultați acest link de pe site-ul www.aquatim.ro:
https://portal.aquatim.ro/CUSTOMER_PORTAL/welcome.jsp”