Terminalul Schengen a costat peste 190 de milioane de lei, are opt porți de îmbarcare, 18 ghișee pentru Check-In și o capacitate de procesare de 800 de pasageri pe oră.
Mirosul de canalizare din Aeroportul Internațional „Traian Vuia” din Timișoara persistă la două săptămâni de când autoritățile au anunțat că au identificat o posibilă sursă a disconfortului.
Potrivit directorului Daniel Stamatovici, muncitorii caută soluții pentru rezolvarea situației.
„Din câte am înțeles eu, s-a mai diminuat, au pus 40, au mai comandat încă 40 de aerisitoare. Ai noștri ziceau că s-a mai diminuat. Să sperăm că dispare. Încă nu ne dăm seama dacă-i spre bine sau nu. (Reporter: La Otopeni, Protecția Consumatorului a aplicat amendă pentru că nu a funcționat climatizarea. Ați avut probleme din cauza mirosului?) Nu. Au venit aici, le-am explicat care e situația și așteaptă. O să vină cu siguranță să vadă”, spune Daniel Stamatovici.
Noul terminal de la Aeroportul Timișoara a fost inaugurat la 30 martie, odată cu intrarea României în spaţiul Schengen cu granițele aeriene și maritime.