2.2 C
Timișoara
sâmbătă 23 noiembrie 2024

Comunicare culturală, fundraising și management de eveniment la prima ediție a Linked Culture

Aflată la prima ediție, Linked Culture își propune să ofere un spațiu de discuție și networking reprezentanților inițiativelor culturale din zona de vest a țării și specialiștilor din industrie. Punând accentul pe identificarea și explorarea noilor perspective de promovare și management, conferința dedică prima zi prezentărilor susținute de specialiști și sesiunilor de debate, iar a doua zi workshop-urilor specifice. Discuțiile din cadrul acestor două zile vizează teme precum: „Evenimente și comunități”, „Timișoara Culturală”, „Aplicații pentru fonduri culturale” și „Bune practici în comunicarea culturală”.

Adresată operatorilor culturali, instituțiilor, asociațiilor, ONG-urilor sau publicului larg, conferința oferă participanților posibilitatea de a afla noi perspective de comunicare culturală și management de eveniment de la specialiști din domeniu.

Primele nume anunțate de organizatori sunt Sorana Savu (Premium Communication), Cristina Chipurici (White Ninja), Sabina Ulubeanu (InnerSound NewArts Festival), Anca Lupeș (Strar Management) și Oltea Zambori (PRbeta Agency).

„În urma feedback-ului primit în cadrul altor evenimente organizate de noi și după ce am discutat cu mai multe persoane care activează în domeniul cultural, am identificat nevoia de a aprofunda atât comunicarea evenimentelor culturale, cât și managementul acestora. Ne dorim ca Linked Culture să stabilească legături între operatorii culturali și specialiștii în comunicare, să răspundă la întrebările participanților și să le fie o resursă de încredere în dezvoltarea propriilor proiecte”, Cristina Puțan, Managing Partner PRbeta Agency.

Afiș linked culture

Prima ediție a Linked Culture, conferință de marketing și management cultural, se va desfășura în 16 și 17 martie 2017, la Casa Adam Müller Guttenbrunn, în Timișoara.
Astfel, printre cei care vor vorbi în 16 martie 2017 se numără Sorana Savu, Senior Partner al Premium Communication, cu peste 20 de ani de experiență în domeniu și o specializare în domeniul comunicării financiare cu Investor Relations Society din Londra. O altă prezentare va fi susținută de Cristina Chipurici, fondatoare White Ninja și una dintre cele patru persoane din România care au studiat la Breklee College of Music. Tot în prima zi va vorbi și Sabina Ulubeanu, director artistic al InnerSound New Arts Festival, care a studiat compoziția la București și Oldenburg, a devenit doctor în muzică și este membru al Uniunii Compozitorilor din România. Alți speakeri vor fi anunțați în săptămânile următoare, pe site-ul dedicat evenimentului Linked Culture (http://PRbeta.ro/linkedculture)

A doua zi a evenimentului include două workshopuri specializate, susținute de specialiști în comunicarea culturală. Anca Lupeș, Managing Partner Star Management va susține workshopul “Artistul a murit! Trăiască Artistul-Manager!” care își propune să ofere artiștilor o mai bună înțelegere a domeniului în care activează. Oltea Zambori, Managing PartnerPRbeta Agency, va oferi participanților la workshop informații și tehnici de fundraising pentru evenimente culturale, menționând diverse strategii și practici utile pentru a trasmite celorlalți pasiunea și dedicarea celor implicați în evenimente, în așa fel încât ele să devină realizabile.

Cei care doresc să participe la Linked Culture se pot înscrie pe http://prbeta.ro/linkedculture. Prețul unui bilet este de 99 lei pentru 16 martie, iar prețul unui workshop este de 99 lei. Pentru a susține educația tinerilor, studenții beneficiază de un discount de 50% la achiziționarea biletelor pentru prima zi.

PRbeta este agenția timișoreană de relații publice şi organizare de eveniment, formată dintr-o echipă tânără, la curent cu tot ce se întâmplă pe piața națională și internațională. PRbeta a apărut în luna mai, 2011, odată cu prima ediție a Conferinței Regionale de Comunicare, desfășurată la Timișoara. Toate evenimentele (Conferința Regională de Comunicare, PRbeta Talks, Workshop-urile PRbeta și Timișoara Brands Tour) s-au bucurat de implicarea companiilor în buna desfășurare a activităților, acestea reunindu-se acum sub umbrela PRbeta Agency, care oferă servicii complete de relații publice și comunicare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Alte subiecte :

Citește și :