În zilele de 23 și 24 ianuarie, casieriile Aquatim și birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice, vor fi închise.
Factura de apă poate fi achitată on-line, cu card bancar, pe site-ul societății, precum și la numeroase puncte de plată, cum ar fi rețelele bancare, oficiile poștale și diverși parteneri comerciali (mai multe detalii la: http://www.aquatim.ro/unde-si-cum-puteti-plati-43.html).
În această perioadă, dispeceratul Aquatim este disponibil non-stop, la numerele de telefon 0256 201 362 și 0756 119 528, pentru înregistrarea sesizărilor privind serviciile de apă și canalizare. Se asigură, de asemenea, permanența echipelor de intervenții, în funcție de necesitate.
Toate Punctele Enel din judeţele Timiş, Caraş – Severin, Arad şi Hunedoara vor fi închise marţi, 24 ianuarie, zi liberă legală.
În celelalte zile, Punctele Enel vor funcţiona după următorul program:
– 23 ianuarie 2017, respectiv 25 ianuarie 2017, programul de funcţionare este de la ora 8 la ora 16.
Clienții pot găsi informații privind evidența facturilor de energie electrică, calculator tarifar, soldul şi plățile efectuate precum şi înregistrarea indexului fie prin intermediul aplicatiei pentru telefonul mobil MyEnel App – ce poate fi descărcată gratuit de pe App Store sau Google Play, fie accesand pagina www.enel.ro secțiunea MyEnel. Pentru transmiterea indexului, se poate apela gratuit InfoEnel la numărul de telefon 0800 07 08 09, pentru serviciul de telecitire.
De asemenea, în sectiunea http://www.enel.ro/ro/clienti.html sunt disponibile ofertele comerciale pentru clienții business şi rezidențiali, clienții având posibilitatea de a transmite solicitări de încheiere a unui contract furnizare energie electrică.
În plus, clienţii Enel Energie, care doresc să îşi achite factura de energie electrică în această perioadă, pot utiliza modalităţile alternative de plată, precum: numerar prin intermediul rețelelor partenere, ATM –uri ( bancomate), debit direct, internet sau virament bancar. Mai multe detalii despre partenerii bancari şi comerciali se regăsesc pe factura de energie eletrică precum şi în sectiunea http://www.enel.ro/ro/servicii-clienti-enel-energie.html
În perioada în care nu este prevăzut program cu publicul, nu se vor face preavizări sau deconectări de la reţeaua de energie electrică.