Prezentă la cel mai mare târg de organizări de evenimente din lume de la Los Angeles, Agenția de turism Ultramarin din Timișoara a reprezentat cu mândire România și în principal Timișoara, viitoarea capitală a culturii din anul 2021.
„Timișoara, orașul premierelor” și „România – Old Europe” au fost cele două concepte cu care reprezentanții țării noastre au încercat să îi convingă pe partenerii din întreaga lume că România este o țară ce merită vizitată. Principalul aspect pe care timișorenii s-au prezentat la Las Vegas a fost multiculturalitatea zonei Banatului: șase etnii care conviețuiesc armonios în această regiune (români, maghiari, germani, sârbi, evrei și cehi).
Gabriela Petcana, manager general al Agenției Ultramarin și Andrei Toderaș, manager de destinații, au povestit la Los Angeles despre câteva dintre motivele pentru care merită să vizitezi Timișoara: cea mai veche berărie din România (1718), primul spital construit în România (1745, cu 24 de ani înaintea celui din Viena și cu 34 de ani înaintea celui din Budapesta), primul oraș cu străzile luminate electric (1881 – 731 de felinare), primul oraș European cu trei teatre în trei limbi găzduite în aceeași clădire (roman, maghiar, german), primul oraș liber din România, orașul nde a început revoluția anticomunistă (1989).
Participarea la IMEX America (împreună cu participarea la alte târguri internaţionale de renume) este parte a strategiei agenției Ultramarin de a atrage cât mai mulți străini să descopere România.